اسماعیلی خبر داد؛

برنامه تحولی بازی های کامپیوتری به زودی رونمایی می شود

برنامه تحولی بازی های کامپیوتری به زودی رونمایی می شود

وزیر ارشاد اظهار داشت: بازی های کامپیوتری را با رویکرد تحولی دنبال می نماییم. برنامه تحولی بازی های کامپیوتری در بنیاد ملی بازی های کامپیوتری تدوین شده است که به زودی رونمایی می شود.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر روز گذشته چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰ از بیست ونهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم بازدید نمود.
اسماعیلی با حضور در غرفه منادیان بصیرت در جریان تولیدات این مجموعه قرار گرفت و اظهار داشت: بازی های کامپیوتری یکی از بخش هایی است که خبرهایی که به ما می رسد نشان میدهد فوق العاده مورد استقبال است.
وی از مجموعه منادیان بصیرت بخاطر تولیدات فاخر کامپیوتری تشکر کرد و اضافه کرد: ما در بنیاد ملی بازی های کامپیوتری سالانه فستیوال های حوزه بازی را برگزار می نماییم.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر این که بازی های کامپیوتری بیشترین مصرف فرهنگی را دارند، افزود: اگر برنامه ریزی مناسب را نداشته باشیم از این فضای پرمصرف دور خواهیم ماند.
اسماعیلی از تقویت بخش بازی های کامپیوتر در دولت آگاهی داد و اشاره کرد: در جریان برنامه های کامپیوتری جهت گیری محتوایی دقیق برای نشر مسیر قرآن و دوده خواهیم داشت.
وی در پاسخ به این که در زمینه بازی های کامپیوتری برنامه تحولی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وجود دارد، اظهار داشت: بله، برنامه تحولی بازی های کامپیوتری در بنیاد ملی بازی های کامپیوتری تدوین شده است که به زودی رونمایی می شود.
غرفه نوجوان «منادیان بصیرت» در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از شنبه ۲۷ فروردین تا جمعه ۹ اردیبهشت از ساعت ۱۷: ۳۰ تا ۲۳: ۳۰ در شبستان اصلی مصلی امام خمینی (ره) راهرو ۹۶ میزبان علاقه مندان خواهد بود.

1401/02/01
18:01:08
0.0 / 5
556
تگهای خبر: برنامه , فرهنگ و ارشاد اسلامی , فرهنگی , نمایشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۴