رئیس انجمن كتابداری آمریكا مطرح كرد؛

کتابخانه های عمومی محلی برای حرکت به سمت فردایی بهتر هستند

کتابخانه های عمومی محلی برای حرکت به سمت فردایی بهتر هستند

بلک بلاگ: لویدا گارسیا فیبو، برای همایش طراحی و توسعه خدمات کتابخانه های عمومی پیامی ارسال کرد و گفت کتابخانه های عمومی محلی برای حرکت به سمت فردایی بهتر هستند.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، لویدا گارسیا فیبو، مشاور بین المللی کتابخانه ها و رییس انجمن کتابداری آمریکا با ارسال پیامی تصویری خطاب به کتابداران شاغل در کتابخانه های عمومی سراسر جهان، از آنها جهت شرکت در همایش فراملی «طراحی و توسعه خدمات کتابخانه های عمومی؛ ایده ها، الگوها و تجربه ها» دعوت کرد.
در پیام رییس انجمن کتابداری آمریکا آمده است:
همکاران عزیز؛ من لویدا گارسیا فیبو، مشاور بین المللی کتابخانه ها هستم. من مشتاقانه منتظر کنفرانس بین المللی «طراحی و توسعه خدمات کتابخانه های عمومی؛ الگوها، ایدها و تجربه ها» هستم که در ۱۷ و ۱۸ می (۲۷ و ۲۸ اردیبهشت) توسط انجمن علمی ارتقای کتابخانه های عمومی ایران انجام می شود.
من در مورد این که چگونه کتابخانه ها می توانند تغییر را به سمت فردایی بهتر سوق دهند صحبت خواهم کرد.
همچنین در پیش کنفرانسی که در ۵ آوریل (۱۶ فروردین) برگزار می گردد موضوع «کتابخانه ها برای فردایی بهتر تلاش می کنند، چالش های پیش روی کتابخانه ها در سال ۲۰۲۲» را ارائه خواهم کرد؛ این تاریخ را به خاطر بسپارید به امید دیدار آنلاین شما.
با اعلام دبیرخانه بین المللی طراحی و توسعه خدمات کتابخانه های عمومی، علاقه مندان به مشارکت در همایش تنها تا ۱۰ فروردین ماه فرصت دارند مقالات تمام متن خودرا ارسال نمایند. پژوهشگران می توانند جهت اطلاعات بیشتر به سایت همایش به آدرس hamayesh.ipla.ir مراجعه کنند.


منبع:

1401/01/11
12:57:55
0.0 / 5
637
تگهای خبر: خدمات , سایت , شركت , طراحی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۴