باباخانیان توضیح داد؛

کدام کتابخانه های سازمان فرهنگی هنری در نوروز فعالند؟

کدام کتابخانه های سازمان فرهنگی هنری در نوروز فعالند؟

مدیر امور کتابخانه ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از فعالیت ۲۳ کتابخانه منتخب این سازمان در تعطیلات نوروزی اطلاع داد.


به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، مدیر امور کتابخانه ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از فعالیت ۲۳ کتابخانه منتخب این سازمان در تعطیلات نوروزی اطلاع داد. عباس باباخانیان مدیر امور کتابخانه ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از فعالیت ۲۳ کتابخانه منتخب این سازمان در تعطیلات نوروزی اطلاع داد و اظهار داشت: با عنایت به درخواست شهروندان و برنامه ریزی انجام شده، هفت کتابخانه منتخب این سازمان از سوم تا ۱۱ فروردین و ۱۶ کتابخانه از ۶ تا ۱۱ فروردین از ساعت ۸: ۳۰ تا ۱۷: ۳۰ با برنامه های مختلف در خدمت شهروندان علاقه مند خواهند بود. وی افزود: عرضه خدمات کتابخانه ای و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی همچون ثبت نام شبکه کتابخانه های سازمان فرهنگی هنری، امانت کتاب، سالن های مطالعه ویژه خواهران و برادران، برگزاری پنجمین جشنواره ماهی حوض قصه ها، برگزاری مسابقه کتابخوانی مجازی، برگزاری نمایشگاه کتاب و… از ویژه برنامه های کتابخانه های سازمان در تعطیلات نوروز خواهد بود.

علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به پورتال کتابخانه های عمومی تهران به نشانی tlibrary.tehran.ir رجوع کنند. برای اطلاع از لیست و شماره تماس کتابخانه هایی که در نوروز پذیرای مراجعان خواهند بود به اینجا رجوع کنید.


منبع:

1400/12/23
12:42:43
0.0 / 5
323
تگهای خبر: برنامه , جشنواره , خدمات , فرهنگی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳