دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر استان پیش بینی كرد:

حجم بالای مسافران استان سمنان در نوروز امسال

حجم بالای مسافران استان سمنان در نوروز امسال

سمنان دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر و مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان پیش بینی نمود این استان در نوروز امسال با حجم بالای مسافران مواجه شود.


امیر کرم زاده در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر استان سمنان اظهار نمود: ارتقای سامان دهی سفرهای ایمن با مدیریت و برنامه ریزی مسئولانه، رویکرد اصلی ستاد خدمات سفر در نوروز ۱۴۰۱ است.
وی با اشاره به شیوع بیماری عالم گیر کووید19 و لزوم توجه ویژه به راه های پیش گیری از شیوع این بیماری اشاره کرد: تامین امنیت مسافران و پیش گیری از ابتلای گردشگران به بیماری کرونا از اولویت اهداف است.»
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان با اشاره به این که وظایف اعضای ستاد ابلاغ گردیده است، اظهار داشت: فرمانداران، روسای ستادهای خدمات سفر شهرستان ها هستند.
دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر استان سمنان با اشاره به این که نوروز سال جدید با حجم بالای مسافران مواجه خواهیم شد، اضافه کرد: خدمات رسانی مطلوب، نیاز به آمادگی دستگاه های عضو ستاد دارد.
وی با تاکید بر ضرورت اجرای برنامه های فرهنگی و کاهش تصادفات، اظهار داشت: خدمات رسانی مطلوب در روزهای نوروز، زمینه ساز رونق اقتصادی استان است.
کرم زاده با اشاره به این که از ظرفیت موکب ها برای ارائه خدمات رایگان به مسافران نوروزی استفاده می شود، خواهان مشارکت صداوسیما و رسانه های استان برای اطلاع رسانی گسترده به مسافران، معرفی ظرفیت های استان، پیش گیری از شیوع ویروس کرونا و... شد.
وی با اشاره به برخی برنامه های فرهنگی ستاد خدمات سفر افزود: با هدف کاهش تصادفات در این پایانی و ابتدایی سال، بازارچه های عرضه صنایع دستی و سوغات راه اندازی.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان اظهار داشت: تأسیسات گردشگری استان سمنان با سه هزار و ۷۷۷ تخت، آماده پذیرایی از مسافران نوروزی هستند.



1400/12/11
16:47:36
0.0 / 5
597
تگهای خبر: برنامه , خدمات , رسانه , رمان
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۵