کله پوک ها آمدند

کله پوک ها آمدند

اجراخوانی «کله پوک ها» طی دو شب در سالن انتظامی خانه هنرمندان ایران انجام می شود.


به گزارش بلک بلاگ به نقل از ایسنا، تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران در واپسین روزهای بهمن ۱۴۰۰، میزبان اجراخوانی «کله پوک ها» اثر نیل سایمون و ترجمه شهرام زرگر و کارگردانی مصطفی میرزایی با خوانشی متفاوت از گروه هنری «سَمبُل» می باشد.
در این اجراخوانی ۸۰دقیقه ای که در ایام پنجشنبه و جمعه مورخ ۲۸ و ۲۹بهمن، ساعت ۱۹: ۰۰ به روی صحنه می رود (به ترتیب ورود به صحنه)، شهریار محمدی، محمدرضا غفاری، ‎ الهام کاظمی، رضا شهامتی، هانیه خلیل پور، ‎فاطمه شفقی، ‎آنیتا قجری، ‎حمیدرضا کتول، ‎آناهیتا امیرعسکری، ‎مصطفی میرزایی نقش خوانی می کنند. از دیگر عوامل این اثر می توان به: «دستیار کارگردان، برنامه ریز و مدیر اجرایی: آنیتا قجری»، «طراح موسیقی و نوازنده: مهسا جهانی»، «اجرای نور و اتاق فرمان: علی فرازی»، «طراح لباس: آنیتا قجری»، «اجرای لباس: آناهیتا امیر عسکری، آنیتا قجری»، «طراح اقلام تبلیغاتی: مجتبی موحدی»، «موشن گرافیک: فریال بابایی»، «پوستر: علی محسنی و آرزو سالارنژاد»، «لوگو تایپ: آرزو سالارنژاد»، «عکاس: رامتین جهانبانی» اشاره نمود.
پیش فروش اجراخوانی «کله پوک ها» که در ایام ۲۸و ۲۹بهمن به روی صحنه می رود، در سایت تیوال شروع شده و مخاطبان می توانند برای خرید بلیت به این سایت مراجعه کنند.




1400/11/25
22:46:29
0.0 / 5
839
تگهای خبر: برنامه , خرید , رمان , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۲