ماتریکس 4 قربانی قاچاق یا عدم استقبال!

ماتریکس 4 قربانی قاچاق یا عدم استقبال!

بلک بلاگ: قسمت جدید فیلم سینمایی «ماتریکس » در هفته نخست اکران در سینماهای چین به فروش کمتر از انتظار 15 میلیون دلاری دست یافت.


به گزارش بلک بلاگ به نقل از هالیوود ریپورتر، تازه ترین و چهارمین قسمت از سری فیلم های «ماتریکس» با عنوان کامل «ماتریکس: رستاخیر» به کارگردانی «لنا واچوفسکی» در اولین هفته در چین بزرگترین بازار سینمایی جهان تنها به فروش ۱۵ میلیون دلاری دست یافت و انتشار نسخه های قاچاق از دلیلهای اصلی عدم موفقیت این فیلم در گیشه چین در کنار استقبال نه چندان خوب مخاطبان اعلام شده است.
سینمای چین در سال ۲۰۲۱ با فروش ۷.۳ میلیارد دلاری، عنوان بزرگ ترین بازار سینمایی جهان را برای دومین سال پی در پی از آمریکا ربود.
از زمان شروع اکران «ماتریکس: رستاخیز» در سینماهای آمریکا و عرضه همزمان در سامانه نمایش آنلاین HBO max در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۲۱، نسخه غیرقانونی این فیلم به شکل گسترده ای در سایت های اینترنتی در چین در دسترس بوده است تا این فیلم بدترین فروش آغازین را در سری فیلم های «ماتریکس» در چین رقم بزند، گرچه ظاهرا اغلب چینی ها چندان از قسمت جدید این فیلم نیز راضی نبودند.
«ماتریکس ۴: رستاخیزها» به کارگردانی «لنا واچوفسکی» و با حضور «کیانو ریوز» در نقش اصلی با هزینه تولید ۱۹۰ میلیون دلاری تولید شده و صرف نظر از هزینه هایی که صرف تبلیغات این فیلم شده است تا حالا تنها ۱۴۰ میلیون دلار در سطح جهان فروخته که ۱۰۴ میلیون دلار آن از محل گیشه بین الملل به دست آمده و هنوز ۵۰ میلیون دلار تا جبران هزینه ساخت فاصله دارد و پیش بینی می شود حداقل کمپانی برادران وارنر را با زیان ۱۰۰ میلیون دلاری همراه کند.





منبع:

1400/10/27
23:00:15
0.0 / 5
647
تگهای خبر: اینترنت , سایت , سینما , فیلم
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۲