نوشته اعظم سبحانیان؛

ورود دو اثر کودک و نوجوان به بازار نشر

ورود دو اثر کودک و نوجوان به بازار نشر

دو کتاب جدید با عناوین یک راز درازیلایی و جادوک های مثلث شیطان، نوشته اعظم سبحانیان توسط مؤسسه انتشارات قدیانی منتشر گردید.


به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، «یک راز درازیلایی» و «جادوک های مثلث شیطان»، دو اثر جدید اعظم سبحانیان، اخیرا وارد بازار کتاب شده است. اعظم سبحانیان درباره کتاب «یک راز درازیلایی» اظهار داشت: این کتاب داستانی برای کودکان با نیازهای ویژه دارد؛ مقوله ای که امروزه یکی از دغدغه های نویسندگان جهان است. پونه دختر قدکوتاهی است که با مادربزرگ غرغروی خود زندگی می کند. او که از این مشکل جسمی خود رنج می برد و اعتماد به نفس ندارد، در چارچوب این داستان فانتزی پی می برد که جز خودش کسی منجی او نخواهد بود. سبحانیان درباره کتاب «جادوک های مثلث شیطان» هم اضافه کرد: سهراب، شخصیت این رمان، کودک کار است. او که پدر و مادرش را از دست داده با مرد عجیبی برخورد می کند که به وی امید می دهد اگر برای او کار کند کمکش می کند تا مادرش را پیدا کند. مضمون این داستان صلح است که اگر از کودکی و نوجوانی در وجود بچه ها نهادینه شود اساسا دنیایی زیباتر خواهیم داشت. مؤسسه انتشارات قدیانی «یک راز درازیلایی» را در ۸۸ صفحه با تصویرگری بابک قریب و قیمت ۲۵ هزار تومان برای گروه سنی ج و «جادوک های مثلث شیطان» را در ۱۲۷ صفحه با قیمت ۳۷ هزار تومان برای نوجوانان منتشر نموده است.
اعظم سبحانیان پیش از این آثاری چون مجموعه «مانی و دختران رنگان»، «ماهک و غول سرزمین پارچه ها»، «فرمانده پت پت و قوی نامه بر»، «دختر جیغ جیغو»، «جوجه زرد تپلی»، «قایق کاغذی»، «خیال های خپلی» و «پهلوان بچه ننه» را در کارنامه ادبی خود داشته است. برگزیده برتر جشنواره لذت ترس نشر افق برای داستان نوجوان «حمام مرده ها» در سال ۱۳۹۶، برگزیده رمان برتر کشوری جشنواره پرنده آبی سال ۱۳۹۳ برای رمان نوجوان «افسانه محله سنگ سیاه» و برگزیده برتر جشنواره سراسری بهار فیروزه ای سال ۱۳۹۵ برای داستان نوجوان «چهل گل» هم همچون افتخارات و جوایز مختلف این عضو انجمن نویسندگان کودک و نوجوان در رقابت های ادبی است.


منبع:

1400/10/25
14:31:19
0.0 / 5
642
تگهای خبر: جشنواره , داستان , رمان , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳