نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران:

اجرای برنامه های تأثیرگذار فرهنگی در دستور کار قرار گیرد

اجرای برنامه های تأثیرگذار فرهنگی در دستور کار قرار گیرد

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکید کرد: امروز برنامه های فرهنگی بیشتر به سمت برگزاری جشنواره ها پیش رفته، اما لازم است روش های تأثیرگذار دیگری در اجرای کارهای فرهنگی در نظر گرفته شود.


به گزارش بلک بلاگ به نقل از ایسنا، همایش سراسری روحانیون شاغل و ائمه جماعات بنیاد شهید و امور ایثارگران بامداد روز یکشنبه ۱۲ دی ماه با حضور معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران و روحانیون بنیاد شهید و امور ایثارگران در سالن شهید رسول زاده و بصورت همزمان بوسیله ویدئوکنفرانس در استانهای سراسر کشور انجام شد.
حجت الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری در این همایش با اهمیت ترین هدف از برگزاری همایش را ارائه شرحی از وظایف حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام نمود و اظهار داشت: از تمام روحانیون شاغل در بنیاد شهید و امور ایثارگران برای تحقق قسمتی از وظایف حوزه نمایندگی ولی فقیه استمداد می طلبیم. روحانیون شاغل در بنیاد ناظران خوبی بر فعالیت ها هستند و می توانند دراین زمینه کمک رسان باشند.
وی ادامه داد: یکی از وظایف مهم حوزه نمایندگی ولی فقیه اجرای برنامه های تأثیرگذار فرهنگی است. امروز برنامه های فرهنگی بیشتر به سمت برگزاری جشنواره ها پیش رفته اما لازم است روش های تأثیرگذار دیگری در اجرای کارهای فرهنگی در نظر گرفته شود.
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید بر ضرورت تقویت روحیه خدمت به ایثارگران اظهار داشت: باید هرچه در اختیار داریم در خدمت به ایثارگران به کار گیریم و این مساله را وظیفه ای برای خود بدانیم.
حجت الاسلام والمسلمین شکری اضافه کرد: کارهای فرهنگی به ویژه در زمینه اقامه نماز یکی از وظایف اجتناب ناپذیر روحانیون حاضر در بنیاد شهید و امور ایثارگران است.
ایشان سپس به ارائه سفارش هایی خطاب به روحانیون حاضر در همایش سراسری روحانیون شاغل و ائمه جماعات بنیاد شهید و امور ایثارگران پرداخت.
حجت الاسلام محمدحسن کاویانی راد معاون منابع انسانی نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این مراسم به تشریح وظایف، برنامه ها، اقدامات و ظرفیت های نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران پرداخت.
حجت الاسلام محمد ابراهیم پورزنجانی دبیر هیئت مرکزی گزینش بنیاد شهید و امور ایثارگران و تعدادی از روحانیون شاغل در ادارات کل بنیاد شهید و امور ایثارگران بوسیله ویدئوکنفرانس نیز به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.



1400/10/12
22:50:28
0.0 / 5
437
تگهای خبر: برنامه , جشنواره , فرهنگی , مراسم
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳