پیام تسلیت سردار باقرزاده به دنبال عروج شهادت گونه سیدنبی موسوی

پیام تسلیت سردار باقرزاده به دنبال عروج شهادت گونه سیدنبی موسوی

به گزارش بلک بلاگ بامداد امروز، سیدنبی موسوی از اعضای گروههای تفحص شهدا با عروجی شهادت گونه در مقتل شهیدان فکه به سمت محضر دوست ازلی و ابدی پر کشید و عموم همرزمان و دوست داران خویش را داغدار نمود.


به گزارش بلک بلاگ به نقل از پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی تفحص شهدا، به دنبال این شایعه، سردار سیدمحمد باقرزاده، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح پیام تسلیتی صادر کرد.
متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انالله واناالیه راجعون
بامداد امروز و پس از فریضه الهی، برادر عزیز، مجاهد، بسیجی و جستجوگر نور "سید نبی موسوی" بعد از سال ها تلاش و کوشش مخلصانه، با عروجی شهادت گونه در مقتل شهیدان فکه به سمت معبود ازلی و ابدی پر کشید و عموم همرزمان و دوست داران خویش را داغدار نمود. بی شک تلاشهای خستگی ناپذیر و خالصانه سید نبی در مسئولیت های گوناگونی همچون تعمیرات ماشین آلات سنگین مهندسی، رانندگی بیل های مکانیکی و مترجمی، برگ های زرینی از اعمال صالح وی در محضر ربوبیست. او که افتخار داشت از خانواده معظم شهدا باشد، سرانجام در روزهای شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در حالت سجده و رو به قبله در منطقه فکه به محضر دوست شتافت. خدایش رحمت کند و با اجداد طاهرینش محشور نماید.
اینجانب از سوی خود و دیگر همرزمانم در کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، فقدان این برادر با صفا، مؤدب، دوست داشتنی و فداکار را به خانواده محترم و فرزندان و همینطور برادر مجاهد و صبور ایشان آقای سیدنعمت موسوی تسلیت عرض می کنم و برای همگان صبر و اجر و برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه الهی از درگاه خداوند بزرگ مسئلت می نمایم.






منبع:

1400/10/09
13:46:05
0.0 / 5
405
تگهای خبر: رمان , فرهنگی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳