پویش روضه های خانگی راه افتاد

پویش روضه های خانگی راه افتاد

بلک بلاگ: پروانه دوستی، رییس فرهنگسرای امید از برگزاری پویش «روضه های خانگی» و اعزام رایگان مداح به منازل شهروندان تهرانی در روزهای فاطمیه آگاهی داد.


به گزارش بلک بلاگ به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۳، پروانه دوستی رییس فرهنگسرای امید از برگزاری پویش «روضه های خانگی» در روزهای فاطمیه آگاهی داد و اظهار داشت: همزمان با ایام فاطمیه و شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، فرهنگسرای امید برای دومین سال متوالی پویش روضه های خانگی را باتوجه به لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می نماید تا منازل شهروندان عزیز معطر به نام مادر سادات و دوده شود.
وی افزود: این پویش با شعار «این خانه عزادار فاطمه است» برگزار شده و هر روضه به نیت یک شهید در منازل شهروندان برگزار می شود.
مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۳ تصریح کرد: تجربه برگزاری پویش «روضه های خانگی» برای دومین سال متوالی است که در فرهنگسرای امید تکرار می شود. البته در ماه محرم و صفر نیز چنین برنامه ای تدارک دیده شد که با استقبال بسیار عالی مردم متدین شهر تهران همراه بود. در این برنامه خانواده هایی که بنابر دلایلی امکان حضور در مراسمات و اجتماعات عزاداری را باتوجه به شرایط کرونائی ندارند می توانند با هماهنگی فرهنگسرای امید یک مراسم روضه و عزاداری را در منزل خود برگزار کرده و از خدمات رایگان اعزام مداح بهره مند شوند.
دوستی ضمن اشاره به شیوه ثبت نام شهروندان برای این پویش اظهار داشت: علاقه مندان به برگزاری مراسم روضه خانگی می بایست در سایت جلوه سوگ به آدرسhttp: //jelveyesoog.farhangsara.ir ثبت نام کرده و یا با شماره تلفن های ۳۳۳۰۳۸۴۳ و ۰۹۱۲۳۹۸۲۰۹۰ تماس بگیرند.
بر طبق این گزارش این برنامه از روز شنبه ۲۷ آذر ماه شروع شده و تا اختتام دهه دوم فاطمیه ادامه خواهد داشت.




منبع:

1400/09/27
11:53:56
0.0 / 5
548
تگهای خبر: برنامه , خدمات , سایت , فرهنگسرا
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳