فراخوان طراحی پوستر نمایشگاه مجازی کتاب تهران

فراخوان طراحی پوستر نمایشگاه مجازی کتاب تهران

ستاد برگزاری «دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران» برای طراحی پوستر این رویداد فراخوان داد.


به گزارش بلک بلاگ به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، ستاد برگزاری «دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران» فراخوان طراحی پوستر برای این رویداد ملی را منتشر کرد؛ این فراخوان با هدف جلب و توسعه مشارکت مردمی در جهت کمک به ارتقای سطح کیفی طراحی پوسترِ «دومین دوره نمایشگاه مجازی کتاب تهران» انتشار یافته و از هنرمندان و طراحان سراسر کشور که در این حوزه دارای سابقه فعالیت هستند، دعوت به عمل می آورد.
‎بنابر فراخوان طراحی پوستر «دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران»، شرکت برای عموم آزاد بوده و هر فرد می تواند با عرضه دو اثر در این فراخوان شرکت نماید. همینطور طرح های پیشنهادی باید به صورت عمودی و در قطع ۷۰*۵۰ با فرمت jpg ارسال شوند.
شرکت کنندگان می توانند آثار خویش را تا بیست وپنجم آذرماه ۱۴۰۰ به آدرس الکترونیکی [email protected] با عنوان «طراحی پوستر دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران» همراه با ذکر کامل مشخصات و شماره تماس ارسال نمایند.
بر طبق این خبر، از میان طرح های ارسالی، سه اثر بعنوان اثر برگزیده انتخاب شده و در نهایت یک اثر بعنوان برنده فراخوان مورد تقدیر قرار خواهد گرفت. همینطور از جانب ستاد برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به سه نفر اول برگزیده این فراخوان لوح تقدیر و به طراح اثر برگزیده نهایی علاوه بر لوح تقدیر، گواهی شرکت و ۷۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال جایزه نقدی اهدا خواهد شد.
‎علاقه مندان می توانند برای کسب آگاهی و اطلاعات بیشتر به پایگاه الکترونیکی خانه کتاب و ادبیات ایران به آدرس www.ketab.ir مراجعه نموده یا در صورت ضرورت از ساعت ۸ بامداد تا ۱۴: ۳۰ با شماره ۹۱۰۰۶۳۶۳ داخلی ۵۰۶ تماس بگیرند.




منبع:

1400/09/16
12:50:41
0.0 / 5
914
تگهای خبر: الكترونیكی , جایزه , شركت , طراحی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۱