دانشجویان سینمای دانشگاه سوره فیلم می سازند

دانشجویان سینمای دانشگاه سوره فیلم می سازند

به گزارش بلک بلاگ پیرو تفاهمنامه همکاری بین دانشگاه سوره و پلتفورم آموزشی و پژوهشی «سینِماک»، دانشجویان رشته سینما در این دانشگاه می توانند فیلمنامه های خویش را به فیلم تبدیل کنند.


به گزارش بلک بلاگ به نقل از روابط عمومی پلتفورم آموزشی و پژوهشی «سینِماک»، همزمان با روز ملی سینما، تفاهمنامه همکاری با هدف کارآفرینی و توانمندسازی دانشجویان سینما میان دانشگاه سوره و پلتفورم آموزشی و پژوهشی «سینِماک» منعقد شد.
برپایه این تفاهمنامه دانشجویان رشته سینما در دانشگاه سوره در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد بعنوان پایانامه می توانند فیلم تولید کنند.
در همین راستا پلتفورم آموزشی و پژوهشی «سینماک» در همکاری با دانشگاه سوره تولید 10 فیلم، 9 دقیقه ای را به عهده گرفته است. تأمین تجهیزات فنی در مرحله فیلمبرداری برعهده سینماک بوده و دانشجویان می توانند برای پس تولید از امکانات دانشگاه سوره استفاده کنند.
زمان عرضه فیلمنامه اولیه 20 آذرماه خواهد بود و بعد از بررسی، پاسخ اولیه فیلمنامه های منتخب و تعیین استاد راهنما 30 آذرماه اعلام می شود.
دانشجویانی که فیلمنامه های اولیه آنها انتخاب شده است تا 15 دی ماه، فرصت تکمیل فیلمنامه های خویش را دارند و فیلمبرداری از تاریخ 20 دیماه آغاز و در تاریخ 15 بهمن ماه تمام می شود.
دانشجویان منتخب برای ساخت فیلمهای خود، تنها 2 روز زیرنظر استاد راهنما فرصت فیلمبرداری دارند و بعد از آن در تاریخ 30 بهمن ماه باید نسخه نهایی پایانامه های خویش را عرضه کنند.
لازم به توضیح است آثار ساخته شده از راه پلتفورم «سینِماک» نمایش داده خواهد شد.



1400/09/14
12:27:21
0.0 / 5
683
تگهای خبر: آموزشی , سینما , فیلم
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴