آیت الله اختری:

فلسطینی ها سلاح نو تولید می کنند

فلسطینی ها سلاح نو تولید می کنند

رئیس کمیته پشتیبانی از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری اظهار داشت: امروز در صورتی که قدرت فلسطینیان در جهان آشکار شده و سلاح های نو تولید می کنند، اسرائیل در ضعف و زبونی شدید به سر می برد.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، نشست شورای راهبردی مبارزه هوشمند با صهیونیسم با مبحث «دولت انقلابی و راهکارهای مبارزه هوشمند با اسرائیل و صهیونیسم» در مرکز مطالعات فلسطین نهاد ریاست جمهوری اجرا شد.
آیت الله محمد حسن اختری، رئیس کمیته پشتیبانی از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری در این جلسه اظهار داشت: امروز حقیقتاً وضعیت فلسطین و مشکل وجود منحوس اسرائیل و رژیم صهیونیستی یکی از مسائل مهم روز است امروز مساله ای که در مورد فلسطین مطرح می نماییم مساله ۴۰ سال یا ۶۰ سال پیش نیست چونکه آن مساله تمام شده است حالا برای امروز صحبت می نماییم امروز فلسطینی کشته می شود، فلسطین بمباران می شود و خانه هایشان اشغال می شود هم اکنون سرزمین های جدید اشغال می شود مساله اشغال علیرغم این که سازمان های بین المللی تصویب کردند که اینها نباید تجاوز کنند، صورت می گیرد.
وی اضافه کرد: با این که از نظر حقوقی و قوانین بین المللی و سازمانهای بین الملل سرزمین های سال ۴۲ و ۶۲ نباید و نمی توانند به جای دیگر تعرض کنند و پس از سال ۶۷ طبق قطعنامه سازمان ملل نمی بایست به جای دیگر تعرض کنند اما امروز شاهدیم به پشتیبانی انگلیس و آمریکا دارند ادامه می دهند و اشغال جدید صورت می گیرد و بیرون راندن جدید صورت می گیرد یعنی هم اکنون مسلمانان نباید در مقابل هرگونه تعامل و ارتباط با رژیم صهیونیستی که دشمن است و مسلمانان را می کشد و اخراج می کند، سکوت اختیار کند و باید راههای عملیاتی را دنبال نماییم.
رئیس کمیته پشتیبانی از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری اظهار داشت: امروز قدرت مسلمانان و قدرت فلسطین به مراتب از آنچه در سال ۴۲ و ۶۷ اتفاق افتاده در وضعیت و شرایط بهتری هستند. امروز دیگر فلسطینی ها با سنگ و چوب نمی جنگند، سلاح در اختیار دارند و سلاح های نو را تولید می کنند که بزرگترین زلزله را در داخل رژیم اشغالگر ایجاد کردند به طوریکه در جنگ اخیر ۱۰ روز تمام تل آویو و شهرهای بزرگ تعطیل بود و مردم وحشت داشتند و به خیابان نمی آمدند.
آیت الله اختری در ادامه اظهار داشت: امروز چندین دولت اسلامی حامی فلسطینیان هستند که در گذشته از فلسطینی ها حمایت نمی کردند. امروز خیلی از امت مسلمان در کنار فلسطینی ها هستند و از آنها دفاع می کنند و رژیم اشغالگر قدس در یک ضعف و زبونی شدیدی قرار گرفته و در یک فروپاشی داخلی قرار گرفته است. وضعیت کابینه، ارتش و سیاستگذاران رژیم اشغالگر قدس در شرایط بسیار بد و ناهنجار قرار دارند و در ضعف شدیدی هستند و امروز آمریکا هم در وضعیت بدتری قرار دارد و دیگر نمی تواند مانند گذشته هر اقدامی را در منطقه انجام دهد.
وی اضافه کرد: امروز شاهدیم آمریکا در افغانستان با فضاحت خارج شد در سوریه و عراق هم مفتضح شده در یمن هم به همین شکل شده است بنابراین همه شرایط با آنچه که تا قبل از این اتفاق افتاده بود متفاوت شده است بنابراین همه مسلمانان هر چقدر می توانند باید برنامه ریزی کنند تا این ننگ بزرگ که سرزمین مسلمانان را اشغال کرده و این رژیم جعلی قرار گرفته را از بین ببریم.
رئیس کمیته پشتیبانی از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری در انتها اظهار داشت: امروز ایران و جمهوری اسلامی ایران و مردم ایران بعنوان پشتیبان فلسطین در دنیا مطرح هستند و همه دنیا این مساله را قبول دارد. امروز این قدرت جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری (دام عزه) و زمینه ای که برای ایستادگی و مبارزه وجود دارد قبلاً وجود نداشته است بنابراین باتوجه به این شرایط هرگونه فعالیت در زمینه فلسطین با ارزش است. اسماعیل هنیه در مراسم خاکسپاری سردار سلیمانی در خصوص این که «سردار سلیمانی شهید قدس بود» ضربه محکمی برای اسرائیل و آمریکا بود. باید کاری نماییم رژیم جنایتکار انگلیس را از این تصمیم یعنی تروریستی خواندن حماس برگردانیم باید مسلمانان داخل انگلیس در مقابل دولت ایستادگی کنند تا این مساله لغو شود.

1400/09/06
21:10:11
0.0 / 5
546
تگهای خبر: برنامه , حقوقی , مراسم
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳