در دیدار مسئولان با بازیگر قدیمی چه گذشت؟

در دیدار مسئولان با بازیگر قدیمی چه گذشت؟

بلک بلاگ: سید مجید پوراحمدی مشاور وزیر و مدیرعامل صندوق اعتباری به همراه محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی عصر یکشنبه 16 آبان ماه با حضور در منزل رضا صفایی پور بازیگر ایرانی با وی دیدار کردند.


به گزارش بلک بلاگ به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در این دیدار دوستانه ضمن گفت و گو درباره کارهای این هنرمند اظهار داشت: هنرمندان پیشکسوت سرمایه ارزشمندی هستند که تجارب آنها نقش مهمی در آموزش جوانان فعال در این عرصه را دارد.

پوراحمدی در ادامه اضافه کرد: صندوق در امتداد اهداف حمایتی خود از هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران همیشه اهتمام برآن داشته است، در حد توان خود از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه کشور حمایت نماید. ما مصمم هستیم تا با هم اندیشی فعالان فرهنگی و هنری خصوصاً پیشکسوتان این عرصه نقشه راه را ترسیم و اجرائی نماییم.

رییس هیئت مدیره صندوق اعتباری هنر تصریح کرد: جایگاه پیشکسوتان بدلیل دانش و تجارب گرانبهایی که دارند بسیار رفیع است. وظیفه ماست که زمینه تکریم هرچه بیشتر آنها را فراهم نماییم و از تجارب و توانمندی هنری آنها بهره برداری نماییم. دیدار و سرکشی از هنرمندان پیشکسوت موضوعی است که همیشه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مدیران زیرمجموعه این وزارتخانه سفارش دارند.

پوراحمدی با اشاره به برنامه های صندوق اعتباری هنر برای پشتیبانی از اصحاب فرهنگ و هنر در دوره ی جدید مدیریتی اظهار داشت: تلاش می نماییم علاوه بر حمایت های بیمه ای و خدماتی جاری صندوق، بستری مناسب برای توانمندسازی هنرمندان فراهم نماییم.

همین طور محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی در این دیدار ضمن اشاره به کارهای این هنرمند اظهار داشت: ایران مهد فرهنگ و هنر است و هنرمندان این سرزمین نقش مهمی در اقتدار فرهنگی ما در جهان ایفا کردند.

وی ادامه داد: یکی از راه های حفظ این اقتدار، تربیت نسل جوان با همراهی پیشکسوتان عرصه فرهنگ و هنر است.

رضا صفایی پور نیز در این دیدار با ذکر خاطراتی از حضور خود در عرصه سینما و تلویزیون گفت: کوشش برای حل مشکلات هنرمندان پیشکسوت کار مهمی است. متاسفانه تعدادی از هنرمندان این حوزه مدت هاست که خانه نشین شده اند که رسیدگی به وضعیت آنها بسیار لازم است.




منبع:

1400/08/18
11:19:27
0.0 / 5
927
تگهای خبر: برنامه , خدمات , رسانه , روزنامه
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۲