شروع پخش زنده ۲۴ ساعته حرم حضرت معصومه (س)

شروع پخش زنده ۲۴ ساعته حرم حضرت معصومه (س)

قم پخش زنده حرم مطهر بانوی کرامت به مناسبت فرارسیدن ایام معصومیه در سایت های تکیه، هیأت آنلاین و نرم افزار سروش بصورت 24 ساعته انجام می شود.


سید مرتضی موسویان در گفت وگویی عنوان کرد: با شروع ایام معصومیه پخش زنده ۲۴ ساعته از ضریح مطهر حرم حضرت معصومه سلام الله علیها و صحن امام رضا مقابل السلام این آستان مقدس در بستر فضای مجازی شروع شد و بصورت دائمی ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: نخستین سایت پخش زنده حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها سایت تکیه بعنوان بزرگ ترین آرشیو صوتی و تصویری مداحی است که در بخش پخش زنده این سایت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها نیز قرار گرفته است و علاقه مندان به زیارت حضرت ازراه دور می توانند به این سایت اینترنتی به آدرس https: //tekye.net/live مراجعه کنند.
رییس اداره رسانه و فضای مجازی حرم مطهر افزود: دومین سایت، هیئت آنلاین است که در بخش پخش زنده این سایت نیز تصاویر دوربین های حرم مطهر بانوی کرامت بصورت زنده پخش می شود و علاقه مندان می توانند با مراجعه به نشانی heyatonline.ir به این تصاویر دسترسی داشته باشند و هرلحظه از حال و هوای معنوی حرم مطهر بهره مند شوند.
وی اظهار داشت: سومین درگاه پخش زنده ۲۴ ساعته حرم مطهر بانوی کرامت نرم افزار سروش به آدرس http: //splus.ir/sapp_live_90028103 است که علاقه مندان می توانند با مراجعه به این نشانی از برکات معنوی و زیارت ازراه دور بانوی کرامت استفاده کنند.



1400/08/16
23:04:26
0.0 / 5
953
تگهای خبر: اینترنت , رسانه , سایت , نرم افزار
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۴