داماد رفته شهرداری مشاوره بده!

داماد رفته شهرداری مشاوره بده!

بلک بلاگ: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) _ طنز روز


فرزین پورمحبی
چه خوشتان بیاید و چه نیاید بنده معتقدم شهردار راستی تهران، راستی راستی به چند دلیل به شرح زیر از پاکدست ترین مسئولان این چند دهه اخیر است.
اولا، در مراسم معارفه اش حتی از یک نفر هم سیلی نخورد!
دوما، اهل ریا نیست. او بدون هیچ تظاهری همان اول کار آب پاکی را به دستان همه ریخت و نشان داد وعده های انتخاباتی با کارهای عملیاتی دو مقوله جدا از هم هستند. به عبارتی فرق است بین ادای مسئولیت با ادا و اطوار هنرپیشه های فیلم!
سوما، با کسی تعارف (که گریبانگیر خیلی از ما ایرانیان است) ندارد. وی بدون اتلاف وقت و بجای شوآف هایی مانند: دراز کردن بی آر تی و افتتاح ایستگاه مترو، تنها با یک تاکسی دربست یکراست رفت بر سر چیزی که بالاخره باید با کلی ادا اصول و تشریفات می رفت. بدون شک او را باید پدر صراحت و رک گویی ایران نامید!
چهارما، خانواده دوست است. او برای زمان هایی که از کانون گرم خانواده دور است تدبیری اتخاذ نموده تا در این پاییز سرد، گوشه ای از آن گرمای لذت بخش خانواده را - البته همراه با رایحه خوش خدمت مشاوره - در کنارش داشته باشد!
پنجما، بهترین پدرزن دنیاست. در زمانه ای که حتی فرزندان به نصایح پدرانشان هم توجه نمی کنند وی در کمال تواضع به سفارش ها و مشاوره های دامادش گوش جان سپرده و به آنها جامه عمل می پوشاند. شاید اهمیت این جوانگرایی زمانی بیش تر به چشم آید که بدانیم همه مشاوره های این داماد نظام، کاملا رایگان و بدون هیچ چشمداشتی بوده اند! با این اوصاف می توان اظهار داشت: شاداماد فوق فقط به شهرداری آمده تا گل بگوید و از هر چمن گلی بچیند و برود!
ششما، در دورانی که مسئولین دلسوز، جگرگوشه های خودرا بعنوان سفیران نظام به دل خطر فرستاده و در دهان استکبار جهانی فرو می کنند این شهردار محترم از تهدید فوق فرصتی ساخته و بجای خروج ارز و مغز از کشور اهتمام کرده برای ژن خوبش کارآفرینی کند. (توضیح غیرضروری: اگر باجناق و داماد فامیل نشوند حداقل ژن خوب محسوب می شوند! اگر می پرسید چگونه؟ بروید از دانشمندان رویان بپرسید!) بله بدون هیچ تردیدی می توان شهردارمان را یک کارآفرین نمونه خصوصا در میان شهرداران پدرزن شده جهان نامید. از قدیم گفته اند: انتخاب پدر بااصل و نصب به عهده آدم نیست اما انتخاب پدرزن با اصل و نسب به دست خودمان است!
هفتما، او گربه را دم حجله کشت و تکلیفش را با مردم یکسره کرد و نشان داد با فهم و شعور آنها چند چند است و در موردشان دقیقا چگونه فکر می کند!(راستی چرا مسئولین در مورد ما اینگونه فکر می کنند؟!)
هشتما، او با لغو حکم داماد محترم رکورد سرعت در مشاوره گیری را با ثبت زمان ۳۶ ساعت و ۱۷ دقیقه شکست و بدین ترتیب افتخار دیگری را برای کشورمان کسب کرد! رکورد قبلی سرعت گرفتن مشاوره مشترکا تعلق داشت به تایید یک ویروس یاب ازراه دور و حیرت‍مند شدن جهان از نحوه مبارزه ما با کرونا!




منبع:

1400/08/06
20:25:01
0.0 / 5
924
تگهای خبر: رمان , طنز , فیلم , مراسم
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱