علی زندوكیلی:

امیدوار هستم بیش از این شاهد هجرت ها نباشیم

امیدوار هستم بیش از این شاهد هجرت ها نباشیم

علی زندوکیلی درباره بازگشت به اجرای صحنه ای بعد از تعطیلی کنسرت ها به سبب شیوع کرونا، می گوید: به احتمال زیاد در این ماه یا آذر ماه در کیش به روی صحنه خواهم رفت. در مدتی که کرونا شیوع پیدا کرده است تنها دو بار در کیش با حضور مخاطبان کنسرت داشته ام.


به گزارش بلک بلاگ به نقل از ایسنا، این خواننده که شامگاه یکشنبه، دوم آبان ماه اجرای موسیقی در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه تهران را برعهده داشت، قبل از این اجرا در ویژه برنامه رادیویی «پرانتز باز» حاضر شد و اظهار داشت: دعا می کنم هرچه سریعتر بستر این بیماری فروکش کند و ما به صحنه برگردیم؛ چون خودمان هم دلمان برای هوادارانمان تنگ شده است.
او درباره این که دوران شیوع ویروس کرونا را تا حالا چگونه سپری کرده است، بیان کرد: همین که بعد از این دو سال، سالم هستیم خدا را شاکرم. در طول این مدت عزیزان گرانقیمت و گرانقدری را در هنر به ویژه در زمینه سینما و تلویزیون از دست دادیم که موجب تأسف است. ولی همین که به سهم خودمان توانستیم این بلا را بگذرانیم جای شکرش باقی است. امیدوار هستم این بلا از سر دیگران هم بگذرد و بیش از این شاهد دردها، رنج ها و هجرت ها نباشیم. به هر حال کرونا لطمه خودرا به ویژه به اهالی موسیقی وارد ساخت و از خدا می خواهم با بازگشت به صحنه، صدمه ای که بیش از همه از لحاظ روحی به هنرمندان وارد شد جبران شود.
زندوکیلی در آخر اظهار داشت: در طول این مدت کارهای زیادی ضبط کرده ایم که آماده پخش هستند ولی به خاطر شرایط موجود تا حالا موفق به پخش نشده ایم؛ البته به زودی یک یا دو تا از کارهایم را منتشر خواهیم کرد.



1400/08/03
10:10:25
0.0 / 5
887
تگهای خبر: برنامه , جشنواره , سینما , فیلم
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۵