سردار كارگر خبر داد:

نیمه دوم امسال زمان برگزاری راهیان نور

نیمه دوم امسال زمان برگزاری راهیان نور

به گزارش بلک بلاگ رییس ستاد مرکزی راهیان نور کشور اظهار داشت: زوار راهیان نور در مناطقی که اعلام خواهد شد، می توانند بصورت کاروانی و فردی در مناطق عملیاتی حضور پیدا کنند.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از ایسنا، سردار بهمن کارگر که در حاشیه اجلاسیه راویان و پیام آوران ایثار سخن می گفت، با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور امسال توضیح داد: باتوجه به ابلاغی که از طرف رییس ستادکل نیروهای مسلح صورت گرفته است، راهیان نور امسال در مناطقی که قرمز نباشد از نیمه دوم سال ۱۴۰۰ از سر گرفته خواهد شد.

وی اظهار داشت: ازسرگیری سفرهای راهیان نور با رعایت پروتکلهای بهداشتی و با حضور نمایندگان وزارت بهداشت انجام می شود. زوار راهیان نور در مناطقی که اعلام خواهد شد، می توانند بصورت کاروانی و فردی در مناطق عملیاتی حضور پیدا کنند.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس افزود: با توجه به این که بیشتر مردم واکسینه شده اند، مناطق عملیاتی تا حدودی امن است، به ویژه در مناطق مرزی که اغلب مردم و حتی افراد در سنین پایین نیز واکسینه شده اند. زائرانی که دو دُز واکسن کرونا را زده باشند، می توانند در مناطق عملیاتی دفاع مقدس حضور یابند.

سردار کارگر اشاره کرد: واکسینه شدن زوار با دو دُز واکسن، قبل از عزیمت به سفرهای راهیان نور چه بصورت کاروانی و چه بصورت شخصی، کنترل خواهد شد.





منبع:

1400/07/06
11:11:26
0.0 / 5
883
تگهای خبر: سفر
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲