رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری:

کتاب جونقان- کردستان یک نفر در چهارمحال و بختیاری منتشر می شود

کتاب جونقان- کردستان یک نفر در چهارمحال و بختیاری منتشر می شود

رییس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: کتاب جونقان- کردستان یک نفر خاطرات رزمنده دفاع مقدس سرهنگ پاسدار محمد محمدی ثانی در چهارمحال و بختیاری منتشر می شود.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، حجت الله شیروانی اظهار نمود: تاریخ هشت سال دفاع مقدس مملو از روایت ها و داستان های رشادت مردان و زنان بزرگ ایرانی است.
وی با اعلان اینکه داستان این مردان و زنان باید جز به جز روایت شود، عنوان کرد: ثبت و ضبط وقایع، خاطرات در رابطه با دفاع مقدس با بهره بردن از شیوه مصاحبه از ضرورت هایی است که مورد توجه و حمایت دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری انقلاب اسلامی قرار گرفته است.
رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری بهترین ابزار روایت گری خاطرات دوران دفاع مقدس را کتاب دانست و افزود: تا کنون آثار مختلفی در زمینه دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری انتشار یافته است.
شیروانی اظهار داشت: کتاب «جونقان- کردستان یک نفر» در بر دارنده خاطرات «سرهنگ پاسدار محمد محمدی ثانی» از رزمندگان و فرماندهان دوران دفاع مقدس عنوان اثری است که به زودی توسط حوزه هنری انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری منتشر می شود.
وی افزود: «محمدی ثانی» اهل چهارمحال و بختیاری در شهر «جونقان» متولد شد و از زمان شروع درگیری های داخلی در «کردستان» در جریان جنگ تحمیلی همیشه حضوری فعال و مستمر در عرصه دفاع داشته است.
رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری با اعلان اینکه این خاطرات به قلم «امین بنی طالبی» باز روایی و تدوین شده است، اظهار داشت: روایت مستند وقایع و رویدادها همراه با سادگی، صراحت و صداقت از وجوه ممتاز این اثر است.
شیروانی اشاره کرد: اطلاعات باارزش و قابل توجهی از وقایع دوران دفاع مقدس خصوصاً در مورد نبرد با ضد انقلاب در «کردستان» در خاطرات این رزمنده بیان شده که در نوع خود ویژه و ممتاز است.
گفتنی است، کتاب «جونقان- کردستان یک نفر» اکنون مراحل چاپ را می گذراند.

1400/07/02
12:54:13
0.0 / 5
835
تگهای خبر: داستان , رمان , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۴