با سخنرانی حسین شرفخانلو؛

نشست ادبیات شفاهی جنگ در خوی

نشست ادبیات شفاهی جنگ در خوی

نشست ادبیات شفاهی جنگ با همت ماهنامه سراسری ندای قلم و اداره کتابخانه های عمومی خوی با سخنرانی حسین شرفخانلو ۳۱ شهریور برگزار می گردد.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، به همین ماهنامه سراسری ندای قلم و اداره کتابخانه های عمومی خوی نشست «ادبیات شفاهی جنگ» با سخنرانی حسین شرفخانلو از ساعت ۱۷ چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ در کتابخانه عمومی حکمت ایوواغلی برگزار و به صورت زنده از فضای مجازی و از راه صفحات اینستاگرامی کتابخانه عمومی حکمت ایوواغلی و ماهنامه ندای قلم و اسکای روم پخش می شود.
سلسله نشست های کتابخوان با همکاری ماهنامه ندای قلم و اداره کتابخانه های عمومی شهرستان خوی به طور گسترده هر ماه یکبار و با حضور اهالی کتاب، فعالان و علاقه مندان این حوزه به منظور به اشتراک گذاری کتاب های خوانده شده و با هدف ترویج و تبلیغ مطالعه در چارچوب معرفی کتاب می شود.
آشنایی عموم مردم با نحوه و چرایی مطالعه بعنوان گام مهم در توسعه فرهنگ مطالعه، ایجاد احساس احتیاج به مطالعه و فرهنگ سازی این امر، نیازسنجی ذائقه مطالعاتی عموم مردم، بهبود نگرش عموم مردم و کیفیت سبک زندگی ایشان در اثر مطالعات هدفمند و کاربردی سیاست های اصلی طرح کتاب خوان است که اهداف ایجاد عادت به مطالعه در اقشار مختلف جامعه، اشتراک گذاری کتاب های خوانده شده، معرفی کتاب های مفید و کاربردی، ارتقاء و توانمند سازی کتابداران از راه مطالعه، آشنایی با شیوه های استاندارد معرفی کتاب را دنبال می کند.
کلمه کتاب خوان در معنای نخست، اشاره به خواندن کتاب دارد و مفهوم دیگر آن، بهره مندی از خوان سفره گسترده کتاب و شرکت در این ضیافت آگاهی است.
اسکای روم:
https: //www.skyroom.online/ch/orumiyehpl.ir/nesast-adbiat-shfahi-jang

اینستاگرام:
http: //Www.instagram.com/lib_hekmat_evoglo_khoy
www.instagram.com/nedayeqalam


منبع:

1400/06/30
17:41:00
0.0 / 5
987
تگهای خبر: استاندارد , اینستاگرام , سفر , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳