به کسی نمی گم ترسیدید یا بریدید!

به کسی نمی گم ترسیدید یا بریدید!

«هر کدوم تون که می خواید، برید و خودتونو و خونواده هاتون رو نجات بدید. مطمئن باشید من به کسی نمی گم ترسیدید یا بُریدید! تا همین جا هم خیلی زحمت کشیدید، کاری کردید که هیچ کس از پَسِش بر نمی اومد.»



به گزارش بلک بلاگ به نقل از ایسنا، کتاب «ممد نبودی» بیستمین جلد از مجموعه «یاران ناب» است که خاطراتی از شهید سید محمد علی جهان آرا در آن به چشم می خورد.

این اثر را علی اکبری مزدآبادی به نگارش در آورده است و انتشارات یا زهرا در ۱۳۵ صفحه روانه بازار کرده است.

*فرمانده ای که پس از جهان آرا خرمشهر را به او سپردند

*پنج فرمانده شهید مهرماه در چند روایت

*مأموریت جهان آرا به یک زن

در قسمتی از این کتاب می خوانیم: «روز نهم مهر جهان آرا تمام پاسدارهای سپاه خرمشهر را خواست. او آن روز برای ما اظهار داشت: «من امیدی به خرمشهر ندارم. خرمشهر داره از دست می ره. از این لحظه به بعد من دیگه به هیچ کدوم شما فرماندهی نمی کنم. این جا کربلاست. هر ساعت ما داریم این جا کربلا رو می بینیم.

هر کدوم تون که می خواید، برید و خودتونو و خونواده هاتون رو نجات بدید. مطمئن باشید من به کسی نمی گم ترسیدید یا بُریدید! تا همین جا هم خیلی زحمت کشیدید، کاری کردید که هیچ کس از پَسِش بر نمی اومد. این رو هم بگم که من می مونم.»

این جای صحبت که رسید. بچه ها همه داشتند گریه می کردند. هیچ کس از جایش تکان نخورد. یکی از بچه ها بلند شد و اظهار داشت: «بر جمال محمد صلوات!»»




1400/06/17
23:54:58
0.0 / 5
873
تگهای خبر: رمان , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۵