ثبت 30 عنوان طرح در رویداد فرنو نوشت افزار

ثبت 30 عنوان طرح در رویداد فرنو نوشت افزار

بلک بلاگ: بیش از 30 عنوان طرح قابل گسترش در قالب 12 گروه نوآور در رویداد فرنو نوشت افزار ثبت شده است.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از روابط عمومی جشنواره بازارپردازی تهران، در رویداد نوشت افزار فرنو ۱۲ گروه از نقاط مختلف کشور ثبت نام کردند که برای داوری اولیه بیش از ۴۰ عنوان طرح را به دبیرخانه تحویل دادند.
طرح های رسیده به دبیرخانه بعد از داوری اولیه، جهت بررسی بیشتر به تهیه کنندگان ارشد ارائه می شود تا با کمک آنها تیم های نوآور بتوانند طرح خودرا گسترش داده و برای جذب سرمایه گذار ارائه نمایند. همین طور طرح های منتخب شده در رویداد فرنو نوشت افزار با حمایت سازمان تبلیغات اسلامی برای انعقاد قرارداد چندوجهی مالکیت معنوی پی گیری می شود.
لازم به ذکر است به سبب شرایط همه گیری کرونا رویدادهای فرنو بصورت آنلاین و بر بستر اینترنت برگزار می گردد و تیم ها پیش از معرفی به تهیه کنندگان ارشد برای ارتقا طرح خود در دوره های آموزشی آفلاین و انلاین شرکت می کنند تا توانایی درک بازار هدف محصولات فرهنگی بیش از پیش صورت گیرد.

گفتنی است رویدادهای فرنو، مجموعه رویدادهای «فرهنگی نوین» است که از طرف بنیاد سپهر انقلاب اسلامی و با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار می گردد و در قالب سلسله رویدادهای «پیوند فرهنگی»، با هدف تحکیم جایگاه تهیه کنندگان ارشد فرهنگی، زمینه لازم برای بازارپردازی فرهنگی و درهم آمیخته سازی زمینه های متنوع فرهنگی را بوجود می آورد تا از این طریق، بستر لازم برای برآورده سازی نیازهای مخاطبان تخصصی فرهنگی (بهره برداران اقتصادی از حقوق مالکیت معنوی) برقرار شود.


منبع:

1400/06/15
21:27:41
0.0 / 5
922
تگهای خبر: آموزشی , اینترنت , جشنواره , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۲