فرمانده انتظامی شرق استان تهران:

شهیدان رجایی و باهنر با خدمات ماندگار خود در تاریخ معاصر ما هستند

شهیدان رجایی و باهنر با خدمات ماندگار خود در تاریخ معاصر ما هستند

به گزارش بلک بلاگ از تهران فرماندهی انتظامی شرق استان تهران اظهار داشت: همه به دولت جدید کمک نماییم که در راه خدمت به مردم توفیق داشته باشد.


به گزارش بلک بلاگ به نقل از ایسنا، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران عصر پنجشنبه چهارم شهریور ماه در نشست خادمان انقلاب که به مناسبت هشتم شهریور سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر در ساختمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین برگزار شد، تصریح کرد: شهادت یک توفیق است و یک رحمت برای خانواده های معظم آنان و این عنایت الهی نصیب هر کسی نمی گردد و این فیض عظیم را خانواده های معظم شهدا قدردان باشند.
وی ادامه داد: متاسفانه در دنیا همه هجمه ها بر ضد فرهنگ شهادت و ایثارگری است و وظیفه مبلغان و دستگاههای تبلیغی برای احقاق حق و نشان دادن مظلومیت این فرهنگ عظیم سنگین است.
سردار عزیزی تکریم خانواده شهدا را وظیفه همگان دانست و خاطرنشان کرد: کوچکترین وظیفه آحاد مردم خصوصا مسؤلان احترام خالصانه و بدون ریا به خانواده شهدا است و باید ایثارگری این خانواده ها و فرهنگ تکریم این عزیزان در جامعه گسترش یابد.
فرمانده انتظامی شرق استان تهران ضمن اشاره به این که دولت سیزدهم ادامه راه شهیدان رجایی و باهنر باشد خاطرنشان کرد: شهیدان رجایی و باهنر با خدمات ماندگار خود در تاریخ معاصر ما هستند و امید است دولت سیزدهم در راه شهیدان رجایی و باهنر قدم بردارند و باید همه به دولت جدید کمک نماییم که در راه خدمت به مردم توفیق داشته باشد.




منبع:

1400/06/04
18:45:14
0.0 / 5
871
تگهای خبر: خدمات , رمان
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳