آخر هفته برای بازدید از كدام گالری ها وقت بگیریم؟

آخر هفته برای بازدید از كدام گالری ها وقت بگیریم؟

اگر در تعطیلات این هفته قصد بازدید از گالری های هنری را داشته باشید باید به سبب شیوع مجدد کرونا جهت اطلاع از ساعات و روزهای فعالیت نمایشگاه ها، پیش از بازدید با گالری تماس بگیرید که پشت درهای بسته نمانید.


به گزارش بلک بلاگ به نقل از ایسنا، از هفته گذشته به سبب اعمال تعطیلی ها در تهران به سبب شیوع مجدد ویروس کرونا، تعدادی از گالری ها فعالیت خودرا بطور موقت متوقف کردند و برخی از آنها نیز ترجیح دادند در صورت تعیین وقت قبلی به تعدادی از بازدیدکنندگان امکان بازدید دهند.
در ادامه نگاهی خواهیم داشت به تعدادی از گالری ها که در صورت تعیین وقت قبلی امکان بازدید از آنها فراهم خواهد بود.
نمایشگاه «دوست عزیز حواست کجاست؟»
نمایشگاه انفرادی نقاشی «دوست عزیز حواست کجاست؟» از یاسمین صالحی تا جمعه ۱۵ مرداد در گالری سو (طبقه دوم) برپا خواهد بود. علاقه مندان می توانند برای بازدید از این نمایشگاه به خیابان ویلا، خیابان سمیه، خیابان پورموسی، شماره ۳۰ همه روزه بجز شنبه ها از ساعت ۱۲ تا ۱۹ مراجعه کنند.
شماره های تماس گالری: ۸۸۹۴۶۴۵۱ و ۸۸۸۰۹۸۰۸


«گرگ و میش ماندن»
نمایشگاه انفرادی «گرگ و میش ماندن» از شیرین حیدری نژاد از جمعه هشتم مرداد افتتاح می گردد و تا سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ در گالری «اُ» برپا خواهد بود.
این گالری در خیابان سنایی، خیابان شاهین (خدری)، پلاک ۱۸ قرار دارد و از ساعت ۱۲ تا ۲۰ فعالیت می کند و روزهای شنبه و یک شنبه تعطیلست.
شماره تماس: ۸۸۳۲۴۸۲۸


«مجموعه تابستانه»
نمایشگاه گروهی نقاشی، حجم و عکس با عنوان «مجموعه تابستانه» جمعه هشتم مرداد افتتاح و تا سه شنبه دوم شهریور در گالری شیرین ادامه خواهد داشت. این گالری در خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، کوچه ی سیزدهم، پلاک ۵ قرار دارد و دوشنبه ها تعطیل می باشد. ساعات بازدید از این گالری از ۱۱ تا ۱۹ است.
شماره تماس: ۰۲۱۸۸۸۲۸۴۸۹، ۰۲۱۸۸۳۴۳۹۶۹


«گپ»
نمایشگاه انفرادی نقاشی «گپ» از مجید فعال تا ۱۲ مرداد در گالری «هما» همه روزه بجز امروز هفتم مرداد از ساعت ۱۲ تا ۲۰ برقرار خواهد.
این گالری در خیابان کریم خان زند، خیابان سنایی، کوچه چهارم غربی، پلاک ۸، واحد یک قرار دارد.
شماره تماس: ۰۲۱۸۸۸۶۳۵۹۶


«باف-تن»
نمایشگاه انفرادی نقاشی «باف-تن» از علیرضا الهی تا ۱۲ مرداد در گالری اعتماد ۱ واقع در میدان هفت تیر، مفتح جنوبی، بن بست شیرودی پلاک ۲۵ برپا خواهد بود. این گالری دوشنبه ها تعطیلست و از ساعت ۱۲ تا ۲۰ فعال است.
شماره تماس: ۰۲۱۸۸۸۲۹۰۱۷، ۰۲۱۸۸۸۲۱۲۷۱


«ویدیو به تفصیل»
همین طور امکان بازدید از نمایشگاه گروهی «ویدیو به تفصیل» که در «کارخانه آرگو» (بنیاد پژمان کارخانه آرگو) تا ۲۲ مرداد برپاست، با تعیین وقت قبلی برقرار است. این گالری در خیابان فردوسی، خیابان تقوی، کوچه بهداشت، پلاک ۶ قرار دارد و از ساعت ۱۶ تا ۲۱ فعال است. همین طور روزهای تعطیل آن شنبه است.
شماره تماس: ۰۲۱۶۶۳۴۰۶۹۸


«خطوط خود ساخته»
نمایشگاه گروهی «خطوط خود ساخته» تا ۱۱ مردادماه در گالری «پروژه های آران» واقع در خیابان نوفل لوشاتو، کوچه لولاگر، پلاک پنج از ساعت ۱۳ تا ۱۸ دایر است. این گالری روزهای شنبه و یک شنبه تعطیلست.
شماره تماس: ۰۲۱۶۶۷۰۷۹۷۵


«مموری ـ رمومی» (خراب کردن و بازسازی)
نمایشگاه انفرادی «مموری ـ رمومی» از پیمان کنجکاو تا ۱۵ مرداد در گالری «زیرزمین دستان» واقع در خیابان فرشته، خیابان بیدار، پلاک ۶ که از ساعت ۱۱ تا ۱۹ فعال است و روزهای یکشنبه و دوشنبه تعطیل، برپا خواهد بود.
شماره تماس: ۰۲۱۲۲۰۲۳۱۱۴


«شهربند»
نمایشگاه گروهی «شهربند» تا ۱۸ مرداد در گالری «آ» واقع در خیابان کریم خان زند، خیابان عضدی(آبان جنوبی)، کوچه ارشد، پلاک ۷ برپا خواهد بود.
این گالری از ساعت ۱۶ تا ۲۰ فعال است و روزهای شنبه تعطیل.
شماره تماس: ۰۲۱۸۸۹۱۹۵۴۷





1400/05/07
11:40:31
0.0 / 5
870
تگهای خبر: نمایشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۱