اكبر نصراللهی:

حرم مطهر رضوی همچون حرم امام حسین (ع) یك رسانه است

حرم مطهر رضوی همچون حرم امام حسین (ع) یك رسانه است

به گزارش بلک بلاگ دبیر علمی اولین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) اظهار داشت: حرم مطهر رضوی همچون حرم امام حسین (ع) و رویدادهای مهم اربعین و حج، یک رسانه و بلکه ابر رسانه است و تمام خاصیت های یک رسانه را دارد.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، اولین جشنواره رسانه ای امام رضا با انتشار اطلاعیه ای پایان یافت.
اکبر نصراللهی دبیر علمی اولین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) در مراسم اختتامیه اولین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) که با حضور تولیت آستان قدس رضوی و تعدادی از فعالین حوزه رسانه در سالن همایش های تربیت بدنی آستان قدس رضوی برگزار شد، بارگاه نورانی امام رئوف را یک ابر رسانه و دارای تمام خاصیت های یک رسانه مرجع دانست و اظهار داشت: این رسانه با چنین ظرفیت بی بدیلی باید گفتمان ساز، جریان ساز و محور فعالیت سایر رسانه ها باشد.
وی اضافه کرد: حرم مطهر رضوی همچون حرم امام حسین (ع) و رویدادهای مهم اربعین و حج، یک رسانه و بلکه ابر رسانه است و تمام خاصیت های یک رسانه را دارد. پیامرسان و فرستنده این رسانه امام رضا(ع) است و مخاطبان آن تمام مردم از ادیان و مذاهب مختلف هستند، پیام های این رسانه نیز موضوعات مهم انسانی همچون رافت، کرامت، علم آموزی، گفت و گو، خودسازی و توجه به حقوق بشراست.
نصرالهی افزود: این رسانه با چنین ظرفیت بی بدیلی باید گفتمان ساز، جریان ساز و محور فعالیت سایر رسانه ها باشد و ما باید بتوانیم با ابزارهای رسانه آنرا بسط دهیم، چونکه این مساله مورد توجه خود حضرت رضا(ع) نیز بوده و ایشان در حدیثی فرموده اند که «رحمت خدا بر بنده ای که امر ما را زنده کند و دانش های ما را فراگیرد و به سایرین منتقل کند».
دبیر علمی اولین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) در ادامه اظهار داشت: پرونده این جشنواره با برگزاری مراسم اختتامیه بسته شد اما ادامه مسیر بر عهده شیفتگان و دلدادگان به این امام رئوف است و امیدواریم در جشنواره های آتی، با قدرت بیشتری اهداف مد نظر را با تولیدات و انتشار آثار فاخر دنبال شود.


منبع:

1400/05/02
23:23:34
0.0 / 5
959
تگهای خبر: جشنواره , رسانه , مراسم , همایش
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳