در پیام تسلیت جوادی مطرح شد؛

گلستانی قلمی روان و تلاشی ستودنی برای كسب دانش داشت

گلستانی قلمی روان و تلاشی ستودنی برای كسب دانش داشت

به گزارش بلک بلاگ معاون فرهنگی وزیر ارشاد در پیام تسلیت برای درگذشت مجتبی گلستانی نوشت: گاهی توفیق گفتگو با او را داشتم و در پس تلاشی ستودنی که برای کسب دانش داشت، اراده ای تزلزل ناپذیر کاملا مشهود بود.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محسن جوادی معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت مجتبی گلستانی نویسنده و منتقد ادبی، پیام تسلیتی صادر کرد.
مشروح متن این پیام بدین سان است:
«بسمه تعالی
انا لله و انا الیه راجعون
خبر درگذشت مرحوم مجتبی گلستانی غمی سترگ را بر دل ما نشاند. او را برای بار اول در جلسه مصاحبه دکتری گروه فلسفه اخلاق دانشگاه قم دیدم. با تانی و اندیشه سخن می گفت و پیدا بود که مطالعاتی عمیق و فراگیر در زمینه اخلاق و ادبیات دارد. گاهی توفیق گفت و گو با او را داشتم و در پس تلاشی ستودنی که برای کسب دانش داشت، اراده ای تزلزل ناپذیر کاملاً مشهود بود.
اگرچه حرکت برای او سخت بود؛ اما مسیر تهران تا قم را برای درس خواندن با شادی و نشاط طی می کرد و هیچ از بقیه کم نمی گذاشت. رنج زندگی را هیچ گاه در جسم و جان او نمی دیدم و یا از زبان او نمی شنیدم.

اهل ادبیات بود و داستان زیاد می خواند و گاهی هم به نوشتن یا نقد داستان می پرداخت. با قلمی روان و زیبا آثار دیگران را به فارسی بر می گرداند. او روز گذشته از میان ما رفت و کسی چه می دانست که زندگی خود او به سان یک داستان کوتاه به زودی موضوعی برای روایت دوستانش می شود.
از خداوند متعال برای او رحمت و مغفرت و برای بازماندگان وی صبر و اجر طلب می کنم.»


منبع:

1400/05/01
11:17:42
0.0 / 5
915
تگهای خبر: داستان , فرهنگ و ارشاد اسلامی , فرهنگی , نویسنده
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴