ساترا و رگولاتور كاتالانیا تفاهم كردند

ساترا و رگولاتور كاتالانیا تفاهم كردند

به گزارش بلک بلاگ سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر (ساترا) و صوت و تصویر کاتالونیا درباره انجام همکاری در حوزه کودک و سواد رسانه ای تفاهم کردند.


به گزارش بلک بلاگ به نقل از روابط عمومی ساترا، محمدصادق امامیان رئیس سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر (ساترا) و راجر لوپاخر رئیس شورای صوت وتصویر کاتالونیا درباره انجام همکاریهای دو رگولاتور تفاهم کردند.
در این دیدار طرفین درباره تنظیم گری سرویس ها و پلت فرم های صوتی و تصویری، انواع مجوزدهی، برنامه های هر دو سازمان در مورد سواد رسانه ای، پشتیبانی از کودکان و بحث تکثرگرایی در رسانه ها به بحث و تبادل نظر پرداختند.
همچون بخش های دیگر این دیدار، تفاهم درباره نحوه تنظیم گری پلت فرم های بین المللی قدرتمند، پشتیبانی از تولید محتوای بومی و سهم رسانه های آنها همینطور تنظیم بازار و پایداری رسانه های بومی و ملی کشور است.
در انتها این جلسه هم علاوه بر ادامه همکاریهای دو سازمان، مقرر شد رئیس شورای صوت و تصویر کاتالونیا طی جلسه ای آنلاین به عرضه برنامه ها و اهداف این سازمان برای سالجاری در مورد مسائلی همچون پشتیبانی از کودکان، تبلیغات، تکثرگرایی سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و سرویسهای پخش عمومی بپردازد و زمینه های گسترش روابط پیگیری شود.



1400/04/23
17:55:24
0.0 / 5
977
تگهای خبر: برنامه , رسانه , سرویس , فرهنگی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳