چهارشنبه ۲۳ تیرماه:

مقایسه دو برهان فلسفی دكارت و ابن سینا در یك وبینار بین المللی

مقایسه دو برهان فلسفی دكارت و ابن سینا در یك وبینار بین المللی

به همت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه وبینار بین المللی نقد و بررسی تقریر سوئین برن از برهان دکارت بر اصالت نفس و مقایسه آن با برهان انسان معلق در فضای ابن سینا انجام می شود.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، به همت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه نشست دوم وبینار بین المللی نقد و بررسی تقریر سوئین برن از برهان دکارت بر اصالت نفس و مقایسه آن با برهان انسان معلق در فضای ابن سینا ۲۳ تیرماه انجام می شود.
این نشست با حضورپروفسور ریچارد سوئین برن (Prof. Richard Swinburne ) استاد برجسته‌ی فلسفه‌ی دین دانشگاه آکسفورد چهارشنبه ۲۳ تیرماه از ساعت ۱۴-۱۶ در لینک https: //vc.rihu.ac.ir/ch/meeting۳ برپا می شود. همین طور بصورت زنده در آپارات به آدرس http: //www.aparat.com/RIHU.ac.ir/live پخش می شود.

در این جلسه عبدالرسول عبودیت عضو هیأت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، حجت الاسلام علی شیروانی مدیر گروه فلسفه و کلام پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، مهدی ذاکری عضو هیئت علمی دانشگاه تهران، حجت الاسلام سیدمحمود موسوی عضو هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع)، محمد فتحعلیخانی عضو هیئت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، حسینعلی شیدانشید عضو هیئت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به ارائه سخن می پردازند و اساتید و متخصصان مباحث فلسفه و کلام از حوزه و دانشگاه حضور خواهند داشت.
شرکت در این وبینار برای عموم علاقه مندان آزاد است.

1400/04/23
11:25:40
0.0 / 5
947
تگهای خبر: آموزشی , اساتید , شركت , متخصص
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۲