تهران به سردیس ۴ استاد موسیقی مزین می شود

تهران به سردیس ۴ استاد موسیقی مزین می شود

بلک بلاگ: برمبنای مصوبه شورای نامگذاری شهر تهران یک سردیس به نام ابراهیم قنبری مهر و سه نیم چهره دیواری بنام سه استاد موسیقی همچون غلامحسین بنان، پرویز یاحقی و هوشنگ ظریف در تهران نصب می شود.


فاضل جمشیدی ـ خواننده آواز ایرانی ـ در گفت و گو با ایسنا از مشارکت قسمتی از هنردوستان با سازمان زیباسازی شهر تهران در امتداد طراحی، ساخت و نصب چهار سردیس و نیم چهره در شهر تهران آگاهی داد.
جمشیدی اضافه کرد: بر طبق مصوبه شورای نامگذاری شهر تهران یک سردیس به نام ابراهیم قنبری مهر (سازنده ساز) که قبلا بوستان شقایق سعادت آباد به نام او شده بود، در محوطه این بوستان نصب خواهد شد. همین طور سه نیم چهره دیواری بنام اساتید بزرگ موسیقی غلامحسین بنان، پرویز یاحقی و هوشنگ ظریف در ابتدای دو خیابان در کنار «موزه موسیقی ایران» و یک خیابان در منطقه ظفر دستگردی نصب خواهد شد.
او افزود: با توجه به زمان کم باقیمانده تا اختتام فعالیت شورای شهر فعلی و احیانا دیگر مسئولان شهری، با پشتیبانی اداری خانه موسیقی و موافقت زیباسازی تهران، به این کار سرعت بیشتری دادیم و روز ۱۰ مرداد روز تولد استاد قنبری مهر، سردیس ایشان در بوستان «شقایق مهر» با حضور مسئولان و هنرمندان نصب خواهد شد. همین طور تا اختتام شهریور نیز نیم چهره سه استاد دیگر نصب می شود.




منبع:

1400/04/22
16:04:28
0.0 / 5
880
تگهای خبر: اساتید , طراحی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۴