به همت مؤسسه بوستان كتاب؛

كتاب جن و ابلیس از دیدگاه قرآن منتشر گردید

كتاب جن و ابلیس از دیدگاه قرآن منتشر گردید

کتاب جن و ابلیس از دیدگاه قرآن نوشته محمدزمان رستمی به همت مؤسسه بوستان کتاب منتشر گردید.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از روابط عمومی مؤسسه بوستان کتاب، کتاب «جن و ابلیس از دیدگاه قرآن» نوشته محمدزمان رستمی به همت مؤسسه بوستان کتاب در ۳۲۸ صفحه منتشر گردید.
جن موجودی نامرئی و اسرار آمیز است که تولد، مرگ، معاد، پاداش و جزای اخروی و علم و ادراک تشخیص مسئولیت و تکلیف دارد.
همه پیامبران بر جن ها نیز مبعوث شده اند؛ بدین جهت در بین جن ها ادیان، مذاهب و فرقه های فراوانی وجود دارد.
جن در بعضی شرایط قادر به تسخیر انسان است و در مقابل، انسان نیز در بعضی شرایط قادر به تسخیر جن است؛ خداوند جن را آفرید تا در خدمت انسان باشد و به او یاری رساند، اما باتوجه به وضعیت مشابه جنیان با انسان، جن می تواند از خدمت انسان سرباز زند که در این صورت نام شیطان به خود می گیرد و به وسوسه انسان می پردازد. ابلیس اولین شیطان و سر سلسله همه شیطان هاست.
کتاب حاضر به دو بخش تقسیم می شود و از آنجائیکه ابلیس از جنس جن است، فصل نخست درباره ماهیت جن نگاشته شده و فصل دوم آن نیز به شناخت ابلیس اختصاص یافته است.
نویسنده این کتاب در فصل اول به تبیین «شناخت جن از دیدگاه اسلام» می پردازد و در این فصل مطالبی همچون «هدف های خلقت جن»، «مکان زندگی جن»، «ازدواج جن»، «مذاهب جن»، «پیامبران جن» و «تماس انسان با جن» را مورد بررسی قرار داده است.
همچنین در فصل دوم این کتاب نیز به «شناخت ابلیس از دیدگاه اسلام و قرآن» پرداخته شده و در ضمن آن مطالبی مانند «ابلیس از دیدگاه قرآن»، «ابلیس و شناخت قیامت»، «ذریه ابلیس»، «لشکر ابلیس»، «تجسم ابلیس (امکان مشاهده ابلیس)» و «هبوط آدم» مورد تبیین قرار گرفته است.
علاقه مندان با خرید اینترنتی این کتاب بوسیله نشانی www.bustaneketab.com می توانند از تخفیف ۲۰ درصدی اثر مذکور بهره مند شوند.

1400/04/08
12:39:59
0.0 / 5
939
تگهای خبر: اینترنت , خرید , كتاب , نویسنده
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۱