به جای اشك بر سرش نُقل بریزید!

مراسم سومین روز وداع با خبرنگار ایسنا بر سر مزارش

مراسم سومین روز وداع با خبرنگار ایسنا بر سر مزارش

به گزارش بلک بلاگ غم رفتنش را انگار هنوز باور نکرده ایم؛ حالا سه روز از رفتنش گذشته و درست در روزی که باید بر سرش نُقل می پاشیدیم، بر سر مزار «مهشاد» عزیزمان نشسته ایم و اشک می ریزیم.


سومین روز از فقدان مهشاد کریمی، خبرنگار جوان ایسنا مقارن با روز رفتنش به خانه بخت شد. چرخ سرنوشت باز هم رخت عزا بر تنمان کرد، اما این دفعه درست در زمانی که نباید. مهشاد عزیز نه تنها حسرت پوشیدن لباس سفید را به دل خود، خانواده و همسرش گذاشت، بلکه جماعتی را هم سیاه پوش کرد.


ما هم همه با هم با لباس های سیاه، به خانه ابدیت آمده ایم تا شاید این دفعه کمی بتوانیم نبودنت را باور نماییم. در سومین روز نبودنت خانواده، اقوام، همکاران و آشنایان آمدند، نُقل بر سرت پاشیدند، گریه کردند و فریاد کشیدند، اما تو همچنان به همه ما آرام و متین لبخند زدی. خیالت راحت مهشاد عزیز. مراسم روز سوم نبودنت، خیلی آرام و آبرومندانه برگزار گردید. خانواده و همسرت میزبان تعدادی از همکاران، دوستان و آشنایانت بودند. مدیرعامل ایسنا و بعضی از معاونان و مدیران جهاددانشگاهی هم حضور داشتند. مراسمی که انگار پایانی برایش وجود ندارد. همه در بهت و ناباوری نشسته اند و فقط نگاه می کنند.


















منبع:

1400/04/07
13:27:58
0.0 / 5
981
تگهای خبر: مراسم
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳