رشد ۳ برابری ثبت نام مسابقات قرآن كریم استان یزد

رشد ۳ برابری ثبت نام مسابقات قرآن كریم استان یزد

بلک بلاگ: یزد رییس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد از رشد سه برابری ثبت نام شدگان چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در استان آگاهی داد و این میزان را بیش از یک هزار نفر اعلام نمود.


حجت الاسلام «محمود میرجلیلی» با اشاره به استقبال قابل توجه فعالان قرآنی استان جهت شرکت در مسابقات قرآن کریم، اظهار داشت: شهرستان های یزد، میبد، اردکان و ابرکوه بیشترین ثبت نام شده را داشته اند.
وی افزود: سال قبل ۳۳۷ نفر در استان یزد متقاضی شرکت در مسابقات قرآنی شده بودند که امسال این آمار به بالای یک هزار نفر رسیده است.
به قول میرجلیلی، برگزاری مسابقات قرآنی استان شامل رشته‎های حفظ (پنج جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و کل)، ترتیل، قرائت، اذان، دعاخوانی، تفسیر، همخوانی و همسرایی قرآن کریم است.
وی در مورد استقبال از رشته های قرانی نیز اظهار نمود: تا حالا رشته تفسیر عمومی قرآن کریم با ثبت نام بیش از ۵۰۰ نفر بیشترین تعداد ثبت نام کننده را در میان رشته های مختلف داشته است.
به گزارش بلک بلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از روابط عمومی اوقاف استان یزد، میرجلیلی با اعلان اینکه برگزیدگان مراحل شهرستانی به مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم راه پیدا می کنند، اشاره کرد: مرحله شهرستانی این دوره در تیر و مرداد ماه سال جاری برگزار می شود.




منبع:

1400/03/17
12:28:57
0.0 / 5
1153
تگهای خبر: شركت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۲