بهره مندی از ظرفیت سواحل مكران به منظور ایجاد اشتغال ایثارگران

بهره مندی از ظرفیت سواحل مكران به منظور ایجاد اشتغال ایثارگران

به گزارش بلک بلاگ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان اظهار داشت: بهره مندی مطلوب از ظرفیت توسعه سواحل مکران به منظور ایجاد اشتغال ایثارگران با تعامل و همکاری مسؤلان امکان پذیر است.


به گزارش بلک بلاگ به نقل از ایسنا، عطا ناوکی در نشست با محمد رادمهر فرماندار شهرستان مکران، گزارش مختصری از فعالیتهای بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان عرضه کرد و اظهار داشت: سال قبل با تلاش و عزم راسخ پرسنل بنیاد هرمزگان، شاخصه های خدمات دهی به ایثارگران ارتقای قابل توجهی داشت و در سطح کشور جزو رتبه های برتر عنوان شد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان ضمن اشاره به توسعه سواحل مکران در جهت انتقال نفت از مسیر جاسک و صادرات آن به حوزه خلیج فارس، اضافه کرد: بی گمان با اجرای طرح فوق الذکر، در آینده ظرفیت اشتغال زایی این شهرستان افزوده می شود، لیکن انتظار داریم همه مسؤلان شهرستانی بخصوص مجموعه فرمانداری در مورد جذب فرزندان شاهد و ایثارگران اهتمام جدی بورزند.
وی با اشاره به اینکه حوزه تعاون بنیاد هرمزگان در سال 99، با برنامه ریزی دقیق، تخصصی و سنجیده و همینطور با پشتیبانی از طرح های اشتغال زایی و کارآفرینی، فرصت های مناسبی برای اشتغال و رسیدن به معیشت پایدار ایجاد کرد، خاطرنشان کرد: بهره مندی مطلوب از ظرفیت توسعه سواحل مکران به منظور ایجاد اشتغال ایثارگران هم با تعامل و همکاری مسؤلان امکان پذیر است.
ناوکی ضمن اعلام آمادگی این نهاد در مورد معرفی متقاضیان اشتغال در رشته های مرتبط به فرمانداری جاسک، اضافه کرد: ایثارگران جویای شغل، با شرکت در کلاس های آموزشی و فنی و حرفه ای که به صورت مستمر پارسال توسط اساتید و مشاوران برجسته برگزار شد، از تخصص کافی برخوردار می باشند.




منبع:

1400/03/10
17:26:53
0.0 / 5
932
تگهای خبر: آموزشی , اساتید , برنامه , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۱