رونمایی ۲۱ عنوان كتاب با موضوع دفاع مقدس در لرستان

رونمایی ۲۱ عنوان كتاب با موضوع دفاع مقدس در لرستان

لرستان طی مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در لرستان و تعدادی از مسئولان استانی، 21 عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس رونمایی گردید.


آیین رونمایی از ۲۱ عنوان کتاب دفاع مقدس استان لرستان همچون مجموعه ۱۲ جلدی وصیت نامه شهدای استان لرستان با عنوان صحیفه سرخ، امروز، هشتم خردادماه در بیت نماینده ولی فقیه در استان لرستان انجام شد.
در این مراسم مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان، مسئول بسیج راهبردی سپاه لرستان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مسئول بسیج هنرمندان استان و تعدادی از نویسندگان و ناشران استان حضور داشتند.
بر این اساس مجموعه ۱۲ جلدی صحیفه سرخ انتشارات هاویر خرم آباد در دو بخش ۹ و ۳ جلدی به ترتیب به معرفی وصیت نامه شهدای شهرستان های استان لرستان به تفکیک شهرستانی و الفبایی می پردازد.
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان در این دیدار با تاکید بر مکتوب کردن خاطرات شفاهی رزمندگان دفاع مقدس و لزوم پشتیبانی از اهالی قلم و نویسندگان، اظهار داشت: اهل قلم بعنوان خردورزان جامعه باید بطور مستمر با برگزاری نشست های تخصصی به معرفی هر چه بهتر ارزش های دینی و انقلابی کمک کنند.
وی با اعلان اینکه شورای فرهنگ عمومی آماده تصویب و اجرای پیشنهادات اهالی قلم و نویسندگان استان لرستان و تامین اعتبار این پیشنهادات است، افزود: نتیجه کار باید افزایش سرانه مطالعه و تشویق اقشار مختلف جامعه به کتاب و کتابخوانی باشد.
ارائه پیشنهادات و نظرات نویسندگان، ناشران و دست اندرکاران کتاب و کتابخوانی و تجلیل از ناشران و نویسندگان کتاب های رونمایی شده با موضوع دفاع مقدس از دیگر بخش های این مراسم بود.



1400/03/10
10:59:37
0.0 / 5
990
تگهای خبر: كتاب , مراسم
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۲