عصر ششم خرداد ماه در فضای مجازی:

كتاب جدید فرهنگ رجایی رونمایی و

كتاب جدید فرهنگ رجایی رونمایی و

بلک بلاگ: مراسم رونمایی و وارسی آورده ها و بایسته های کتاب اخلاق، هنجار و امرسیاسی؛ اندبشه و عمل کنت و. تامپسن پنجشنبه ششم خرداد ماه انجام می شود.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، به همت مرکز پژوهش های علمی و مطالعات راهبردی خاورمیانه و همکاری انجمن علوم سیاسی ایران و انجمن علمی مطالعات صلح ایران، مراسم رونمایی و وارسی آورده ها و بایسته های کتاب «اخلاق، هنجار و امرسیاسی؛ اندبشه و عمل کنت و. تامپسن» فردا برگزار می گردد.
در این مراسم فرهنگ رجایی نویسنده کتاب و استاد دانشگاه کارلتون، حمیرا مشیرزاده دانشیار دانشگاه تهران و مترجم اثر و رحمت حاجی مینه عضو هیئت علمی و مدیرگروه مرکز مطالعات خاورمیانه سخنرانی می کنند.
مراسم رونمایی و وارسی آورده ها و بایسته های کتاب «اخلاق، هنجار و امرسیاسی؛ اندبشه و عمل کنت و. تامپسن» پنجشنبه ۶ خردادماه از ساعت ۱۷ در فضای مجازی به آدرس https: //emgage.shatel.com/b/ime-۴br-yzx-pxf برپا می شود.
کتاب «اخلاق / هنجار و امرسیاسی؛ اندیشه و عمل کنت و. تامپسن» تألیف پرفسور فرهنگ رجایی استاد دانشگاه کارلتون با ترجمه حمیرا مشیرزاده استاد دانشگاه تهران و سید احمد فاطمی نژاد به همت انتشارات دمان ترجمه و راهی بازار نشر شده است.


منبع:

1400/03/06
11:54:49
0.0 / 5
992
تگهای خبر: كتاب , مراسم , نویسنده
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳