محمدعلی وایسوا، نائب مفتی اوگاندا مطرح كرد؛

رژیم صهیونیستی منتظر عذاب الهی باشد

رژیم صهیونیستی منتظر عذاب الهی باشد

نائب مفتی مسلمانان اوگاندا می گوید که رژیم صهیونیستی باید منتظر عذاب الهی باشد. آنها جهان را ملک خود می دانند و بنا بر این تهدیدی برای صلح جهانی اند.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، رایزنی فرهنگی ایران در اوگاندا در تازه ترین خبر ارسالی خود به مهر به بازتاب سخن دومین مقام دینی شورای عالی مسلمانان اوگاندا در تقبیح جنایات اخیر رژیم صهیونیستی مقابل مردم مظلوم فلسطین پرادخته است.
محمدعلی وایسوا نائب مفتی ملی اوگاندا، معاون شورای عالی مسلمانان در شورای بین الادیان این کشور، امام مسجد دانشکده مدیریت و تجاری ماکِرِره و استاد دانشگاه که شخصیتی ذی نفوذ و بین المللی است، طی سخنانی در مسجد بزرگ کامپالا که ویدئوی آن که دست به دست و در سطح وسیعی انتشار یافته ضمن محکوم نمودن یورش نظامیان رژیم اشغالگر قدس به غزه گفت خداوند متعال با نزول عذاب الهی پاسخی قاطع به جنایات اسرائیل در غزه داده و به حساب این رژیم جنایات کار، خواهد رسید.
وی در قسمتی از سخنان خود اظهار داشت: برادران و خواهران گرامی خداوند متعال را بسیار شکرگزار هستیم که ما را قادر به انجام اعمال ماه مبارک رمضان نمود و با شادی و مسرت و در صلح صفا و آرامش جشن عید سعید فطر را برگزار کردیم. با این وجود، برادران و خواهران ما در فلسطین به شدت توسط ارتش اسرائیل که تهدیدی برای صلح جهانی است مورد حمله قرار گرفته اند. ارتشی که بر خلاف تقاضای صلح آمیز کشورهای مختلف همچنان به جنایات خود ادامه می دهد.
حاکمان اسراییل دنیا را مال خود می دانند
محمدعلی وایسوا در بخش دیگری از سخنان خود با اعلان اینکه حاکمان اسرائیل فکر می کنند دنیا فقط به آنها متعلق می باشد اظهار داشت: خداوند این جهان را برای همه خلق کرده است. رژیم صهیونیستی باید از تاریخ و عاقبت شوم، وحشتناک و دردناک جنایتکاران گذشته درس گرفته و منتظر عذاب الهی باشد. ما از اسرائیلی ها می خواهیم در اسرع وقت به تجاوزات خود مقابل فلسطینی ها اختتام دهند.
معاون شورای بین الادیان اوگاندا افزود: اسرائیلی ها با ادامه جنایات خود باید بدانند که خداوند متعال با پاسخی قاطع و نزول عذابی دردناک به حساب آنها را خواهد رسید.
وی در ادامه بر ضرورت کمک به فلسطینی ها اشاره کرد: ما از برادران و خواهران مسلمان می خواهیم که به دعا برای فلسطینی ها ادامه داده و به جمع آوری کمک های لازم اقدام نمایند. برای اینکه آنها واقعا تحت ظلم و ستم قرار گرفته اند.
وایسوا در آخر اشاره کرد: ما از خداوند متعال می خواهیم که در ایجاد همبستگی با فلسطینیان مظلوم ما را یاری رسانده و با اختتام مسالمت آمیز این جنگ تحمیل شده، برادران و خواهران تحت ستم را پیروز گرداند.

1400/02/28
21:40:43
0.0 / 5
966
تگهای خبر: فرهنگی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳