گزارش بلك بلاگ؛

اصفهانی ها پیكر شهید حجازی را بدرقه كردند

اصفهانی ها پیكر شهید حجازی را بدرقه كردند

بلک بلاگ: اصفهانی ها امروز در حالی پیکر مطهر سردار شهید محمد حجازی را بدرقه کردند که یک ایران تا ابد مدیون او خواهد ماند.



خبرگزاری مهر – گروه استان ها: امروز اصفهانی ها با زبان روزه همچون قطره های باران در جای جای گلستان شهدا به استقبال آمده اند؛ میزبانی از شقایق ها و به دوش کشیدن آنها از شهدای هشت سال دفاع مقدس گرفته تا شهدای مدافع امنیت، سلامت و حرم همه و همه سهم مردمان این شهر است اما این دفعه آنها باران را بدرقه کردند، سردار شهید سید محمد حجازی، مردی از دیار شهیدان مردی که تک تک مردمان ایران و مسلمانان جهان مدیون رشادت ها و دلاوری هایی هستند که شبانه روزی در جبهه های حق مقابل باطل داشته تا در نهایت آرامش و امنیت را به مردمانش هدیه دهد.
سردار شهید سید محمد حجازی در ۶۵ سال عمر با عزت خود کارنامه ای درخشان را بجای گذاشت که زن و مرد، پیر و جوان از هر حزب و گروهی او را تحسین کرده و از دست دادن این شهید بزرگوار را عارضه ای برای همه مردم می دانند.

جای پای سردار شهید سید محمد حسین زاده حجازی در جای جای ایران و کشورهای خاورمیانه وجود دارد، هر کجا که این شهید بزرگوار حضور داشته با ذهنیت استراتژیکی که داشته موفقیتی را رقم زده تا دشمن بداند تا حجازی ها هستند نمی تواند به خواسته های شوم خود برسد.
جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین (ع)، فرمانده نیروی مقاومت بسیج، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، معاونت آماد، پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستاد کل نیروهای مسلح همچون مناصبی است که این شهید بزرگوار در آن خدمت کرده و دستاوردهای خوبی را در آن بجای گذاشته است.

سردار شهید سید محمد حجازی در ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ در سن ۶۵ سالگی بر اثر عوارض شیمیایی از جنگ به مقام شهادت رسید، او که زاده و از خاک اصفهان است به درخواست خانواده اش در کنار بردار شهیدش در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده شد.
تشییع این شهید بزرگوار با وجود شیوع بیماری کرونا و تاکید بر حفظ پروتکلهای بهداشتی با حضور قشرهای مختلف مردمی از دانشکده پرواز سپاه صاحب الزمان (عج) تا گلستان شهدای اصفهان انجام شد.
مردم اصفهان امروز با در دست داشتن عکس شهدا و شاخه های گل با حضور در مراسم خاکسپاری و خاکسپاری سردار شهید حجازی مرد بدون مرز ایران بار دیگر پیمان خود با انقلاب را تجدید کردند و نشان دادند که تا آخرین قطره خون خود پای نظام و انقلاب ایستاده اند.

مادر شهید امیری که هنوز بعد از ۳۰ سل چشم انتظار پسرش است، به خبرنگار مهر می گوید: سرداران شهید افتخار ایران و اصفهان هستند، همیشه برای تشییع شهدا می ایم و هر بار حس می کنم مراسم خاکسپاری فرزندم است، من مادری چشم انتظارم اما با دیدن رشادت های شهدایی همچون سردار قاسم سلیمانی و سردار حجازی به مادر شهید بودنم بیش از پیش افتخار می کنم.
مادران زیادی امروز در گلستان شهدا برای سردار شهید سید محمد حجازی اشک ریختند، ما مدیون اشک مادران شهدایی هستیم که برای حفظ امنیت و آرامش ما جان دادند و یک ایران مدیون سرداران شهیدی همچون سردار شهد سید محمد حجازی یار باوفای انقلاب و رهبر معظم انقلاب خواهد ماند.


منبع:

1400/01/31
19:48:19
0.0 / 5
940
تگهای خبر: رمان , مراسم
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۴