خراسان رضوی بیش از ۳۰۰۰ شهید ارتشی دارد

خراسان رضوی بیش از ۳۰۰۰ شهید ارتشی دارد

به گزارش بلک بلاگ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی اظهار داشت: جانفشانی بیش از سه هزار و 885 شهید ارتش دیار امام مهربانی ها در دفاع از اسلام و انقلاب ستودنی است.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از ایسنا، حجت الاسلام حسین معصومی به مناسبت ۲۹ اسفند روز ارتش بیان کرد: در دوران دفاع مقدس، ارتش مقتدر ایران اسلامی حماسی ترین صحنه های جانفشانی را با نهادن جان خویش در کف اخلاص خلق کردند و با تداوم در این راه همراه با دیگر نیروهای مردمی و مسلح و سپاهیان و بسیجیان، در صیانت از تمامیت ارضی میهن اسلامی با پیروی از رهبری های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی با تمام قوا و توان، نقش و رسالت خودرا ایفا می کنند.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید صیاد شیرازی اظهار داشت: ارتش در جمهوری اسلامی ایران یادآور ایمان و اعتقاد راسخ، انضباط، حرکت در قالب قانون و منافع و مصالح ملی است و وظیفه پاسداری از استقلال و تمامیت ارضی و همین طور حفاظت و حراست از مرزهای جغرافیایی، سیاسی، فرهنگی و ایمانی ایران اسلامی را به شایستگی بر دوش دارد.

وی افزود: استان خراسان رضوی ۱۷ هزار و ۳۱۱ شهید تقدیم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است که از این تعداد ۳۸۸۵ شهید متعلق به نیروی ارتش در استان است و جانفشانی بیش از سه هزار و ۸۸۵ شهید ارتش دیار امام مهربانی ها در دفاع از اسلام و انقلاب ستودنی است.

حجت الاسلام معصومی با اشاره به ایستادگی ناوشکن سهند در مقابل ناو امریکایی توضیح داد: ۲۹ فروردین سالروز نبرد ناوچه سهند با ناو آمریکایی است، که هفت شهید متعلق به مشهد هستند که یاد این عزیزان را در این روز افتخارآفرین گرامی می داریم.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد خراسان رضوی با اعلان اینکه دستاوردهای تجهیزاتی و تسلیحاتی بهادار روز دنیا دسترنج دلاورمردان متخصص ارتش است، اظهار داشت: ارتش همه جا برای اقتدار ایران اسلامی و خدمت بی چشم داشت به مردم حتی در دشوارترین عرصه ها، سرمشق و الگو بوده و همچنان نیز هست.




منبع:

1400/01/29
22:06:16
0.0 / 5
1366
تگهای خبر: فرهنگی , متخصص
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۵