دیدار مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با جانباز هانی آقاجانی

دیدار مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با جانباز هانی آقاجانی

به گزارش بلک بلاگ ضمن ارج نهادن به مقام والای شهیدان و ایثارگران اظهار داشت: جانبازان قطع نخاعی گنجینه هایی هستند که نام پرافتخار آنان همیشه در تاریخ می درخشد.


به گزارش بلک بلاگ به نقل از ایسنا، حجت الاسلام جواد یوسف پور چهارشنبه 25 فروردین ماه در دیدار با جانباز قطع نخاعی «هانی آقاجانی» در شهرستان بابلسر جانبازان را مردان بی ادعای ایران اسلامی دانست و اظهار داشت: جانباز سرافراز هانی آقاجانی همانند دیگر جانبازان این سرزمین پهناور نمونه بارز غیرت و مردانگی است و سبب افتخار و سربلندی جامعه ما شمرده می شود.
حجت الاسلام یوسف پور با اعلان اینکه عدم تجلیل و تکریم از زحمات و سختی های طاقت فرسای جانبازان، یک نوع ناسپاسی است، عنوان کرد: همه دستگاهها و مسئولان باید به این اسوه های بی نظیر و قهرمانان واقعی تاریخ انقلاب اسلامی ایران احترام بگذارند و این اصل مهم را برای خود یک وظیفه شرعی و دینی بدانند.
وی با اشاره به اینکه ملت ایران دلاورمردی و از خودگذشتگی شهدا، جانبازان و آزادگان را هیچ گاه از یاد نخواهد برد اظهار داشت: امروز همه آحاد جامعه مدیون ایثارگری جوانان شایسته ای هستند که جان در طبق اخلاص گذاشتند و در میدان نبرد با دشمنان جنگیدند و آسمانی شدند. عده ای از این بزرگمردان در دفاع از خاک میهن و وطن با تقدیم عضوی از اعضای بدن خود همچون حضرت اباالفضل العباس(ع) به مقام جانبازی رسیدند و جمعی دیگر از فرزندان غیور این سرزمین، سال ها سختی های دوران اسارت را تحمل کردند.
مدیرکل بنیاد استان مازندران ضمن ارج نهادن به مقام والای شهیدان و ایثارگران اظهار داشت: جانبازان قطع نخاعی گنجینه هایی هستند که نام پرافتخار آنان همیشه در تاریخ می درخشد.




منبع:

1400/01/25
21:26:53
0.0 / 5
1135
تگهای خبر: رمان
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳