برگزاری جلسات كمیسیون های خاص پزشكی بنیاد شهید و امور ایثارگران

برگزاری جلسات كمیسیون های خاص پزشكی بنیاد شهید و امور ایثارگران

بلک بلاگ: مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری مستمر جلسات کمیسیون های خاص پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران آگاهی داد.


به گزارش بلک بلاگ به نقل از ایسنا، دکتر حمیدرضا حبیب اللهی در این رابطه اظهار داشت: جلسات کمیسیون های خاص پزشکی مربوط به مواردی است که آرای صادره از طرف کمیسیون درباب متقاضیان دریافت و یا افزایش درصد جانبازی مورد پذیرش فرد نبوده و بعد از چندین نوبت درخواست تجدید نظر و برگزاری جلسات مجدد همچنان مورد اعتراض و شکایت فرد متقاضی قرار دارد.
وی ادامه داد: در چنین مواردی جلسه کمیسیون بصورت ویژه و خاص با حضور پزشکان متخصص، دبیر کمیسیون پزشکی، نماینده حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران، نماینده بازرسی بنیاد و نماینده سازمان پزشکی قانونی جهت بررسی پرونده فرد متقاضی تشکیل می شود.
مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران اشاره کرد: در این نشست شخص متقاضی و وکلای او نیز حضور دارند تا تمام نکات مورد اعتراض بصورت جزءبه جزء تحت بررسی قرار گیرد و رأی نهایی برمبنای جمیع موارد صادر شود.
حبیب اللهی با اعلان اینکه درصد جانبازی حق الناسی است که بدون هیچ کم و کاستی رعایت می شود، اضافه کرد: رسیدگی به این مسئله علاوه بر وظیفه قانونی یک مسئله شرعی است و بدون شک تحت هیچ شرایطی در آن کوتاهی صورت نمی گیرد. جلسات کمیسیون خاص نیز بنا بر این بصورت مستمر در طول هفته برگزار می گردد تا با وجود زمان بر بودن این فرآیند، رضایت خاطر جانبازان حاصل شود.




منبع:

1400/01/23
19:42:51
0.0 / 5
1240
تگهای خبر: متخصص
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۵