بیكران تنهایی منتشر گردید

بیكران تنهایی منتشر گردید

به گزارش بلک بلاگ رمان «بیکران تنهایی» نوشته آصف هرمزی که داستان عاشقانه ای را در جریان یک فضای ایلیاتی روایت می کند، منتشر گردید.


به گزارش بلک بلاگ به نقل از ایسنا، این رمان در ۴۰۰ صفحه و در انتشارات جامی راهی بازار کتاب شده است.
در معرفی ناشر از این رمان می خوانیم: زمان داستان به دوره پهلوی اول و دوم بازمی گردد و بنابراین بعضی از وقایع داستان با اتفاقاتی مانند جنگ جهانی دوم و حمله متفقین به ایران، ماجرای ملی شدن صنعت نفت و انقلاب سفید همزمان است و برخی شخصیت های داستان متاثر از این وقایع هستند.
داستان، روایت عشق قاسم و رعناست؛عشقی کودکانه و پاک که با بلوغ این دو شخصیت پربارتر می شود، اما خان، رعنا را برای پسر خود در نظر گرفته است. این درحالی است که قاسم پسر یک آهنگر است و باآنکه جوانی باسواد و مردی جسور و خوش بنیه و فداکار است، اما پیش خان زاده، باز هم یک کارگرزاده است. بخصوص که قاسم، خود، نمک خورده و تعلیم یافته سفره خان است.
آصف هرمزی، نویسنده این رمان زاده یاسوج است و کوشیده فضای جامعه ایلیاتی سرزمین اجدادی اش را در چارچوب این رمان با روایتی غیرخطی و همراه با شکست های زمانی به تصویر بکشد.
رمان «بیکران تنهایی» روایتی است از فضای ایلیاتی یک سده اخیر، که در روند آن، به غیر از تعلیق روایت عاشقانه داستان، میتوان ردپای برخی تحولات اجتماعی و سیاسی و فرهنگی و هم نقش جهل و خرافه را دنبال کرد.




منبع:

1400/01/20
12:12:40
0.0 / 5
1011
تگهای خبر: داستان , رمان , سفر , فرهنگی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳