دیدار نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید با ایثارگران شیراز

دیدار نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید با ایثارگران شیراز

بلک بلاگ: نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: همسران شهدا، آزاده و جوانمرد هستند برای اینکه کسی که در عهد خود به همسر شهیدش وفادار مانده و یک عمر دغدغه تربیت فرزند شهید را داشته باشد رادمرد شمرده می شود.


به گزارش بلک بلاگ به نقل از ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری در دومین روز از سفر خود به استان فارس در مراسم افتتاح ساختمان اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۲ شهرستان شیراز گفت: هر کار خیری که صورت گیرد در حقیقت خداوند آنرا انجام داده است و ما وسیله خدا برای اجرای آن کار هستیم و در اصل اراده و خواست خدا منجر به انجام آن شده است.
وی ادامه داد: خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران افتخار بزرگی است، پس اهتمام کنید در تمام لحظاتی که به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران خدمت می کنید خداوند را در نظر بگیرید تا پروردگار نیز شما را یاری کند و بدانید که اعمال نیکی که برای رضای خدا انجام می دهید در کارنامه اعمالتان ثبت می شود و خداوند متعال پاداش آنرا خواهد داد.
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران همین طور در دیدار با تعدادی از همسران معظم شهدا و جانبازان شهرستان شیراز اظهار داشت: شهدا در دوران دفاع مقدس در مقابل دشمنان مردانه ایستادگی کردند و نگذاشتند حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی به دست دشمنان بیافتد و در این راه از جان عزیز خویش گذشتند و همسران معظم آنها نیز همچون شهیدان ایثار بزرگی انجام دادند.
حجت الاسلام شکری با اعلان اینکه رشد و تعالی جامعه اسلامی یکی از اهداف اصلی شهدا بود، اضافه کرد: همسران معظم شهدا نیز به عهد و پیمان خود با شهیدان وفادار ماندند و با تربیت فرزندانی موفق، در زمینه رشد و تعالی فرزندان شهدا و جامعه اسلامی کوشش های فراوانی کردند.
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار نمود: همسران شهدا، آزاده و جوانمرد هستند برای اینکه کسی که در عهد خود به همسر شهیدش وفادار مانده و یک عمر دغدغه تربیت فرزند شهید را داشته باشد رادمرد شمرده می شود.
وی همین طور با خانواده معظم شهید «علی حبیبی»، آزاده سرافراز و جانباز ۳۰ درصد «احمدرضا مداح» و جانباز گرامی «محمد خادمی» دیدار و گفت و گو کرد.
حجت الاسلام شکری در این دیدارها ضمن ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب اسلامی به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران اظهار داشت: ایثارگران مایه افتخار و مباهات انقلاب و نظام مقدس اسلامی و قهرمانان واقعی جامعه هستند.
وی ادامه داد: جانبازان و آزادگان انسان های بزرگی بودند که در راه خدا مجاهدت کردند و در این راه از سلامتی خود گذشتند.
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران همین طور در جلسه شورای اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس به بیان نکات و سفارش هایی خطاب به مدیران و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان فارس پرداخت.
گفتنی است در این سفر حکم انتصاب حجت الاسلام محمدجواد محمدی پور بعنوان مدیر حوزه نمایندگی ولی فقیه در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس توسط نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران به وی اهدا شد.



1400/01/16
11:35:01
0.0 / 5
927
تگهای خبر: رمان , سفر , مراسم
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳