گردهمایی شاهكارهای نقاشان امپرسیونیست در استرالیا

گردهمایی شاهكارهای نقاشان امپرسیونیست در استرالیا

به گزارش بلک بلاگ بیشتر از ۱۰۰ اثر هنری از هنرمندان نامدار فرانسوی در کنار تابلوهای نقاشی نقاشان امپرسیونیست استرالیایی در یک نمایشگاه بزرگ به معرض نمایش گذاشته می شود.


به گزارش بلک بلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از گاردین، بیشتر از ۱۰۰ تابلو نقاشی از استادان چیره دست امپرسیونیست همچون ۱۹ تابلو نقاشی اثر «کلود مونه» از موزه هنرهای زیبای بوستون به ملبورن ارسال می شود تا در نمایشگاه «شاهکارهای زمستانی» گالری ملی ویکتوریا به معرض نمایش گذاشته شوند.
در این نمایشگاه که در ماه ژوئن آغاز خواهد شد، علاوه بر آثار «مونه»، تابلوهای نقاشی از «پیر آگوست رنوآر»، «ادگار دگا»، «کامیل پیسارو» و «مری کسات» بعنوان آثار برجسته امپرسیونیسم فرانسوی هم به معرض نمایش گذاشته خواهد شد.
۷۹ مورد از تابلوهای نقاشی این نمایشگاه پیش از این هیچگاه در استرالیا به معرض نمایش گذاشته نشده بودند.
این نمایشگاه در ۱۰ بخش و با بررسی موضوعات و خصوصیت های بارز امپرسیونیسم به سیر تکامل این جنبش می پردازد.
به قول یکی از مدیران موزه هنرهای زیبای بوستون، این نمایشگاه می تواند برای کسانی که چندان با جنبش امپرسیونیسم آشنا نیستند فرصت بسیار خوبی برای آشنا شدن باشد.
در کنار این تابلوهای نقاشی امپرسیونیسم فرانسوی، آثاری از هنرمندان امپرسیونیست استرالیایی هم به معرض نمایش گذاشته خواهد شد. ۲۷۰ تابلو نقاشی از هنرمندان استرالیایی همچون «تام رابرتز»، «آرتور استریتون»، «کلارا سوترن» و «جین سوترلند» که از مجموعه آثار گالری ملی استرالیا و گالری ملی ویکتوریا و چند مجموعه خصوصی هستند به معرض نمایش گذاشته خواهند شد.
گالری ملی ویکتوریا در ۲۳ نوامبر بعد از ماه ها تعطیلی ناشی از قرنطینه های مختلف ملبورن بازگشایی شد.



1399/12/11
19:57:15
0.0 / 5
1104
تگهای خبر: نمایشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳