استفاده حداكثری از ظرفیت فضای مجازی برای برگزاری اردوهای راهیان نور

استفاده حداكثری از ظرفیت فضای مجازی برای برگزاری اردوهای راهیان نور

به گزارش بلک بلاگ مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه کربلا استان مازندران اظهار داشت: یکی از خصوصیت های راهیان نور مجازی، محدودیت نداشتن در تعداد مخاطب بود که توانستیم قشر بیشتری از جامعه هدف دانش آموزی را زیر پوشش قرار دهیم.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از ایسنا، محمد عباسپور درباره جزئیات برگزاری اردوهای راهیان نور در شرایط کرونایی توضیح داد: بازه راهیان نور دانش آموزی سال جاری به صورت مجازی و در بستر برنامه « شاد» برای دانش آموزان مازندرانی برگزار شد.

وی ضمن اشاره به اینکه بیشتر از ۴۵۰ هزار دانش آموز مازندرانی به همراه معلمان و گاها به همراه خانواده از برنامه های تهیه شده برای این ایام بازدید داشتند، اضافه کرد: با برنامه ریزی های انجام شده گروه های مستندساز به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شده و با حضور در یادمان های مختلف مبادرت به تولید برنامه های متنوع کردند.

عباسپور با اشاره به اینکه اردوی راهیان نور مجازی جای سفر حضوری را نمی گیرد، خاطرنشان کرد: حضور در منطقه حال و هوای دیگری دارد، اما یکی از خصوصیت های راهیان نور مجازی محدودیت نداشتن در تعداد مخاطب بود که توانستیم قشر بیشتری از جامعه هدف دانش آموزی را زیر پوشش قرار دهیم همینطور پس از پخش زنده، تعداد زیادی باز پخش و باز نشر این تصاویر را داریم.

وی با اشاره به اینکه در صورت مساعد شدن شرایط کشور و اجازه ستاد ملی مبارزه با کرونا در خصوص اعزام زائر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام زائر را خواهیم داشت، یاد آور شد: در صورت مساعد نشد شرایط، ویژه برنامه های گوناگونی برای راهیان نور دانشجویی و محلات به صورت مجازی برنامه ریزی شده تا از ظرفیت فضای مجازی حداکثر استفاده و بهره را برده باشیم.

عباسپور اظهار داشت: مهم ترین هدف راهیان نور و راهیان نور مجازی انتقال رشادت ها و فرهنگ دفاع مقدس است. انتقال فرهنگ دفاع مقدس یک اصل برای ما مهم بوده و سعی کردیم با استفاده از فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس لشکر ویژه ۲۵ کربلا این فرهنگ را به دانش آموزان انتقال دهیم. سردار مرتضی قربانی فرمانده لشکر ویژه ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس، سردار علی اکبر پاشا فرمانده اطلاعات و عملیات لشکر ویژه ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس، سردار حمیدرضا رستمیان، حاج اصغر صادق نژاد، غلام رضا احمدی، غفار یحیی زاده، نادر بذری، مفید اسماعیلی، علی محسن پور، فرامرز صادق کوهستانی، مسعود رضایی، اسماعیل سیدحسین پور، روح الله ترابی نسب، نورمحمد احمدی، علی اکبر خنکدار، نورعلی رمضان نژاد، هادی بصیر، فرامرز اسدالله نتاج و دیگر رزمندگان لشکر ویژه ۲۵ کربلا و راویان استانی در برنامه راهیان نورمجازی بودند.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه کربلا اضافه کرد: برای آشنایی بیشتر دانش آموزان با لشکر ویژه ۲۵ کربلا و عملیات هایی که این لشکر خط شکن در آن حضور داشت، برنامه هایی متنوعی در یادمان های فتح المبین، شلمچه، اروندکنار، علقمه، هویزه، هورالعظیم و هفت تپه قدمگاه رزمندگان لشکر ویژه ۲۵ کربلا تهیه و پخش و تلاش شد در این برنامه ها به جوانب مختلف پرداختیم و مسائل مختلف همچون فرهنگ دفاع مقدس، نقش آفرینی لشکر ویژه ۲۵ کربلا و طنز در جبهه مطرح شود.




منبع:

1399/12/11
14:57:08
0.0 / 5
1087
تگهای خبر: برنامه , رمان , سفر , طنز
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۲