جشنواره فیلم هنگ كنگ تركیبی

جشنواره فیلم هنگ كنگ تركیبی

به گزارش بلک بلاگ مسؤلان جشنواره فیلم هنگ کنگ بعد از لغو دوره قبلی، از برگزاری دوره جدید این جشنواره به صورت تلفیقی از رویدادهای حضوری و آنلاین خبر دادند.


به گزارش بلک بلاگ به نقل از ورایتی، چهل و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم هنگ کنگ امسال بار دیگر به تاریخ اصلی خود در بهار بازمی گردد اما به علت ادامه روند شیوع کرونا در این کشور، شامل تلفیقی از نمایش های حضوری و آنلاین خواهد بود.
«آلبرت لی» مدیر جشنواره فیلم هنگ کنگ اعلام کرد؛ چهل و پنجمین دوره این رویداد سینمایی به مخاطبان اجازه خواهد داد از راه یک سامانه آنلاین و بدون از دست دادن تجربه بی جایگزین تماشای فیلم روی پرده بزرگ با ما در ارتباط باشند. این جشنواره طی ۱۲ روز از تاریخ اول تا ۱۲ آوریل ۲۰۲۱ (۱۲ تا ۲۳ فروردین) برگزار می شود و لیست کامل آثار هم تا انتهای ماه فوریه اعلام خواهد شد.
جشنواره بین المللی فیلم هنگ کنگ سال قبل قرار بود از تاریخ ۲۴ مارس تا ۶ آوریل (۵ تا ۱۸ فروردین) برگزار گردد که بنا بر اعلام مسؤلان، این رویداد سینمایی به جهت شیوع کرونا به تعویق افتاد و بنا بر این بود که در ماه آگوست برگزار گردد اما موج جدید شیوع کرونا در نهایت مسؤلان جشنواره را ناگزیر به لغو دوره چهل و چهارم این رویداد سینمایی کرد اما در جهت پشتیبانی از آثار سینمایی مبادرت به معرفی فیلمهای انتخاب شده و اعلام برندگان خود کرد.
فیلم «بیگانه» به کارگردانی نادر ساعیور به نمایندگی از سینمای ایران در بخش رقابتی اصلی (رقابتی سینمای جوان) جشنواره فیلم هنگ کنگ حضور داشت و در نهایت موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر مرد این دوره از جشنواره برای بختیار پنجه ای شد.
همینطور قرار بود نسخه ترمیم شده از سه فیلم از ساخته عباس کیارستمی شامل «بزرگداشت معلم»، «قضیه شکل اول، قضیه شکل دوم» و «دو چاره برای یک مساله» هم در بخش کلاسیک جشنواره هنگ کنگ به معرض نمایش گذاشته شود.




منبع:

1399/10/25
13:31:47
0.0 / 5
986
تگهای خبر: جایزه , جشنواره , سینما , فیلم
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳