با اعطای گواهینامه به فارسی آموزان

دهمین دوره كلاس های آموزش زبان فارسی در روسیه به پایان رسید

دهمین دوره كلاس های آموزش زبان فارسی در روسیه به پایان رسید

بلک بلاگ: دهمین دوره آموزش زبان فارسی در مرکز آموزش زبان فارسی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه به پایان رسید.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، این دوره که تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا بعد از ماه ها تعطیلی در مهرماه سال جاری شروع شده بود به صورت حضوری و برخط انجام شد و فارسی آموزان با اشتیاق تمام در کلاس ها شرکت کردند.
در آغاز این مراسم خانم ماریا گن مدیر مرکز آموزش زبان فارسی و مدرس این دوره، گزارشی از برگزاری کلاس ها و شیوه تدریس خود و استقبال زبان آموزان عرضه و از فارسی آموزان را دعوت کرد که در دوره میانی آموزش زبان فارسی شرکت نمایند تا بتوانند از ارزش های ادبی و فرهنگی این زبان ارزشمند، بیشتر بهره ببرند.
قهرمان سلیمانی رایزن فرهنگی ایران در فدراسیون روسیه در سخنانی با اشاره به نقش مردمی و پیوندگری زبان فارسی در طول تاریخ، فرا گرفتن این زبان را دریچه ای به روی ایران و فرهنگ ایرانی دانست که در این روزگاران دشوار، امکان ارتباط معنوی و فرهنگی ما را با هم فراهم می آورد.
وی با اشاره به نقش شاهکارهای زبان فارسی در پیوند دادن و گردهم آوردن مردم در طول تاریخ اظهار داشت: این دفعه هم زبان فارسی ما را در دوره دشواری یک جا جمع کرده تا با بهره بردن از ارزش های والای فرهنگی این زبان ارجمند، قسمتی از تنهایی و انزوای این روزگار را پر نماییم.
سلیمانی با تاکید بر ضرورت ادامه فراگرفتن این زبان، فارسی آموزان را دوستان صمیمی و با فضیلت فرهنگ و تمدن ایران دانست و ابراز امیدواری کرد این دوره ها ادامه پیدا کند.
مراسم با اعطای گواهینامه به فارسی آموزان به پایان رسید. گفتنی است؛ دوره های آموزشی زبان فارسی و آموزش خط تحریری و خوش نویسی هر ساله در دو نوبت در مرکز آموزش زبان فارسی رایزنی برگزار می گردد و مورد استقبال علاقه مندان قرار می گیرد. دوره جدید آموزش زبان فارسی از فوریه سال آینده در سه سطح آموزشی: مقدمانی، میانی و پیشرفته آغاز خواهد شد.


منبع:

1399/10/06
01:44:57
0.0 / 5
991
تگهای خبر: تدریس , رمان , شركت , فرهنگی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲