مدیركل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان:

دانشنامه دفاع مقدس باید پاسخگوی سوالات آیندگان باشد

دانشنامه دفاع مقدس باید پاسخگوی سوالات آیندگان باشد

به گزارش بلک بلاگ لرستان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان اظهار داشت: در دانشنامه دفاع مقدس باید به همه ابعاد این جنگ هشت ساله توجه گردد و مطالب مندرج در آن بتواند پاسخگوی سوالات آیندگان در مورد دفاع مقدس باشد.


محسن رشیدی در گفتگو با ایسنا اظهار نمود: لشکر ۸۴ لرستان در دوران دفاع مقدس در مناطق عملیاتی حضور قابل ملاحظه ای داشته است.
وی با تاکید بر ضرورت بررسی نقش لشکر ۸۴ در دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: ثبت و ضبط خاطرات و تاریخ شفاهی رزمندگان، سبب حفظ، ماندگاری و انتقال آنها به نسل های آینده می شود.
رشیدی اضافه کرد: در بررسی نقش لشکر ۸۴ باید به صورت گردان محور حرکت و در این راستا از ظرفیت نیروهای جوان، متخصص و علاقمند به حوزه نویسندگی بهره برد.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان ضمن اشاره به دانشنامه دفاع مقدس استان، اضافه کرد: در دانشنامه دفاع مقدس باید به همه ابعاد این جنگ هشت ساله توجه گردد و مطالب مندرج در آن بتواند پاسخگوی سؤالات آیندگان در مورد دفاع مقدس باشد.
وی با اشاره به اینکه بخشی از دانشنامه دفاع مقدس لرستان به بررسی نقش این لشکر و یگان های تابعه آن اختصاص دارد، خاطرنشان کرد: در این راستا تابحال چندین دیدار با برادارن ارتشی داشته ایم.
رشیدی افزود: لشکر ۸۴ لرستان همواره در صحنه های مختلف دفاع مقدس خوش درخشیده است که باید آنرا به نحو احسنت به نمایش درآورد.




منبع:

1399/10/01
18:17:55
5.0 / 5
1115
تگهای خبر: متخصص
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱