دكه نشریات

شماره 77 ماهنامه قلك منتشر گردید

شماره 77 ماهنامه قلك منتشر گردید

بلك بلاگ: هفتاد و هفتمین شماره ماهنامه قلك ویژه آذر 99 با داستان ها و شعرهای آموزشی و بزرگداشت روز پرستار برای گروه سنی 3 تا 7سال منتشر گردید.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، باتوجه به در پیش بودن روز پرستار و همین طور شب یلدا، تصویر جلد این شماره از ماهنامه «قلک» به این مساله اختصاص یافته و شخصیت های داستانی و حیوانات قصه های مختلف در بیمارستان همراه با پرستاران، شب یلدا را جشن گرفته اند.
ماهنامه «قلک» نخستین نشریه ای است که به صورت تخصصی توجه خودرا به آموزش موضوع اقتصاد و مفاهیم اقتصادی برای گروه سنی ۳ تا ۷ سال معطوف کرده و برای رسیدن به این مهم، گروهی از نویسندگان، تصویرسازان و متخصصان روانشناسی کودک و اقتصاددانان کودک فعالیت می نمایند.
با توجه به موضوع اصلی این نشریه، در این شماره «قلک» بچه ها همراه با خواندن شعر، داستان، انجام بازی و سرگرمی با نحوه صحیح کمک کردن به حادثه دیدگان تصادفات، پروسه قلمه زدن و کاشتن گیاهان، برنامه ریزی برای یک زندگی هدفمند، نحوه صحیح استفاده از ماسک و پیش گیری از ابتلاء به ویروس کرونا، پروسه تولید فولاد، شناخت کشور روسیه و شیوه های معیشتی و واحد پولی و… آشنا خواهند شد.
شماره آذرماه نشریه «قلک» در ششمین سال فعالیت خود، با مدیرمسئولی بهنام تقی پور و سردبیری معصومه یزدانی در ۲۸ صفحه و با قیمت ۲۰ هزار تومان در اختیار مخاطبان قرار گرفته است. همین طور طراحی جلد این شماره را المیرا اسکندری، کارشناسی داستان ها را زهرا شاهی و کارشناسی شعر را زهرا موسوی برعهده داشته اند.
علاقه مندان می توانند جهت سفارش و دریافت اشتراک با دفتر ماهنامه به شماره ۰۲۱۸۸۳۵۶۴۳۶ تماس بگیرند. همین طور امکان دریافت نسخه های الکترونیکی شماره های قبلی «قلک» بر روی پلت فرم های کتابخوان مانند «طاقچه» نیز وجود دارد.




منبع:

1399/09/09
22:49:32
5.0 / 5
1198
تگهای خبر: آموزشی , الكترونیكی , برنامه , داستان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱