ابراهیمی تركمان در پیامی به رئیس دانشگاه كابل؛

حادثه تروریستی كابل نشانه بزدلی مخالفان صلح است

حادثه تروریستی كابل نشانه بزدلی مخالفان صلح است

به گزارش بلك بلاگ رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات در پیامی به رئیس دانشگاه كابل ضمن محكوم كردن جنایت تروریستی رخ داده، اظهار داشت: حادثه تروریستی كابل نشانه بزدلی و حقارت جنایتكاران مخالف صلح درافغانستان است.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، ابوذر ابراهیمی ترکمان رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در پیامی به دکتر عثمان بابری رئیس دانشگاه کابل از وقوع حادث تروریستی دانشگاه کابل اظهار تاسف کرد.
مشروح متن پیام ابراهیمی ترکمان به این شرح است:
«جناب آقای دکتر عثمان بابری
رئیس محترم دانشگاه کابل
با سلام و احترام
بار دیگر دست جنایتکاران تروریست و دشمنانِ علم و فرهنگ، جوانان آینده ساز افغانستان را نشانه رفت و برخی از اساتید و دانشجویانِ شریف افغانستان را به خاک و خون کشید.
این جنایت تروریستی و به شهادت رساندن برخی از نخبگان علمی و دانشگاهی کشور دوست و برادر افغانستان، نشانه بزدلی و حقارت جنایتکارانی است که صلح و ثبات در افغانستان را نشانه رفته و مرتکب چنین جنایات ناجوانمردانه ای ضد ملت مظلوم و استوار افغانستان می شوند.
اینجانب با اندوه فراوان ضمن محکوم نمودن حادثه تروریستی دانشگاه کابل، مراتب تسلیت عمیق خودرا به دولت و ملت شریف افغانستان، اهالی علم و فرهنگ و جنابعالی اعلام نموده و از درگاه ایزد منان تسلای خاطر بازماندگان را مسئلت می نمایم.
در اختتام با آرزوی شفای عاجل برای مجروحان این رویداد تأثر انگیز و صلحی توام با امنیت کامل در کشور افغانستان، آمادگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی را برای تقویت هر چه بیشتر همکاریهای علمی فرهنگی دو کشور اعلام می کنم.»


منبع:

5.0 از 5
1399/08/15
23:54:04
1314
تگهای خبر: اساتید , فرهنگی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۱