رئیس شورای اخوت اسلامی در مراسم اختتامیه سی وچهارمین كنفرانس وحدت مطرح كرد:

وحدت داروی شفابخش دردهای امت اسلام

وحدت داروی شفابخش دردهای امت اسلام

به گزارش بلك بلاگ مولوی حسام اظهار داشت: زمانی مسلمانان به قدرت بزرگ مادی و معنوی دست می یابند كه زیرساخت های وحدت و برادری اتفاق افتاده باشد. آن زمان منابع اسلام محفوظ می ماند و از منافع اسلام دفاع می شود و مسلمین صاحب اقتدار سیاسی و دفاع شده و نجات می یابند.


به گزارش بلک بلاگ به نقل از ایسنا، مولوی حبیب الله حسام -رئیس شورای اخوت اسلامی- در مراسم اختتامیه کنفرانس وحدت گفت: دین از مسلمین وحدت، برادری و همبستگی می طلبد.
وی ادامه داد: تمدن پویا و دقیق برای بشریت نیاز است و برادری، اتفاق و اتحاد لازمه این تمدن پویا می باشد. تا زمانی که امت اسلامی مطابق قرآن کریم و روش رسول اکرم(ص) یک امت واحد که شریک مسائل سیاسی و اجتماعی و تمدنی خود هستند، نشود، به هیچ یک از اهداف سیاسی و بنیادی خود نمیرسد.
رئیس شورای اخوت اسلامی تاکید کرد: دنیای اسلام از درون با فتنه ها، نفاق و کش مکش های مختلف مواجه می باشد. دلیلهای بنیادی و اساسی این فتنه ها، تلاش دشمنان برای ایجاد نفاق است. نفاق مذهبی، قومی، نژادی، رنگ پوست می تواند برای دشمن فرصتی باشد که امت اسلامی را ناکام کند و از اینکه امت اسلامی به سروری، سیادت و بزرگی برسد، جلوگیری کند.
وی افزود: یگانه راه رسیدن به کمال، سعادت و اقتدار سیاسی؛ وحدت، برادری و هم پذیری مسلمانان است. اگر ما مسلمانان به وحدت نرسیم، انسجام نداشته باشیم و به ریسمان الهی وصل نشویم، مطمئن باشید که برای دشمنان اسلام لقمه ای بیش نیستیم. در قدم نخست امت اسلامی به وحدت و برادری نیازمند است، ثانیا امت اسلامی به اقتدار و قدرت مالی و معنوی نیازمند است. باید دنیای اسلام متحد باشد که به قدرت بازدارنده نظامی، فرهنگی، بشری و قدرت معنوی برسد.
مولوی حسام تاکید کرد: زمانی مسلمانان به قدرت بزرگ مادی و معنوی دست می یابند که زیرساخت های وحدت و برادری اتفاق افتاده باشد. آن زمان منابع اسلام محفوظ می ماند و از منافع اسلام دفاع می شود و مسلمین صاحب اقتدار سیاسی و دفاع شده و نجات می یابند.
وی افزود: اجماع سیاسی نیاز امروز و فردای جهان اسلام است و دنیای اسلام به یک اجماع همگانی در مورد قرآن کریم، قبله مسلمین، معبود واحد و کلمه واحد نیازمند است. وحدت طلبی خواسته دین مبین اسلام است. جوامع اسلامی امروز به پاره هایی می ماند که دشمن به آسانی مانند لقمه هایی از آنها بهره کشی و استعمار می کند.
رئیس شورای اخوت اسلامی اظهار داشت: تمام شعله آشوب هایی که در جوامع اسلامی روشن است چه در خاورمیانه و چه در کشورهای به ویژه آسیایی و اسلامی، بدلیل رونق یافتن اختلاف و نفاق داخلی است که دشمنان اسلام مدیریت و رهبری می کنند. امت اسلامی نیازمند است که از هرگوشه دنیا صدای برادری بلند شود.
وی بیان داشت: مسلمانان در هر استعداد و سطحی، توانایی دارند و اگر در هر گوشه ای از دنیای، صدای وحدت طلبی، همبستگی و برادری را سر دهند آن روز است که دشمنان اسلام ناکام و ذلیل خواهند شد.
مولوی حسام تاکید کرد: ما وقتی در راه رسول اکرم(ص) راه می رویم، نیازمند هستیم که راه وحدت و برادری را در سراسر دنیا تبلیغ نماییم. راه نجات برای مسلمانان یک صدایی، اتحاد و برادری است و باید این داعیه نجات بخش، یعنی وحدت طلبی را تبلیغ نماییم و انتشار دهیم و در این راه جهاد نماییم.




منبع:

1399/08/12
21:21:36
5.0 / 5
1420
تگهای خبر: سرور , فرهنگی , مراسم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳